טיפול במחטים סיניות - אקופונקטורה

הרפואה האלטרנטיבית תופסת יותר ויותר מקום בחיינו הבסיס של הרפואה האלטרנטיבית זה הקשר ההדוק שבין גוף לנפש נספר לכם בקצרה איך עושים את זה הלכה למעשה במרפאת הקיסר הצהוב

הרפואה הסינית התפתחה לפני כ- 4000 שנה והיא מבוססת על פילוסופיה סינית עתיקה. לפי עקרונות הרפואה הסינית לאורך הגוף זורמים ערוצי אנרגיה הנקראים מרדיאנים. ישנם 12 מרידיאנים עיקריים בגוף, שכל אחד מהם משויך לאיבר אחר.

על גבי המרידיאנים ישנם נקודות אנרגיה, שהן נקודות הדיקור ולכל אחת יש תפקוד מסוים בגוף. הטיפול הסיני משלב מספר שיטות טיפול כמו דיקור במחטים סיניות, צמחי מרפא סינים, תזונה סינית וטווינא, שזהו העיסוי הסיני.

 הטיפול במחטים זה השיטה העיקרית בה מטפלים ברפואה הסינית. הטיפול במחטים משפיע על איברים ומערכות שונות בגוף, שחרור הורמונים ויצירה של מרכיבי דם שונים ועוד.

את הנקודות אותם דוקרים בטיפול במחטים בוחרים לפי הבעיה איתה המטופל מגיע, המצב האנרגטי, ההיסטוריה הרפואית ומפת תאריך הלידה שלו. מחקרים רפואיים רבים הוכיחו את היעילות של הטיפול במחטים סיניות.

במה ניתן לטפל בעזרת מחטים סיניות?

בתחילת שנותיה, כאשר הרפואה הסינית התפתחה, אנשים היו באים לטיפולים במחטים כאשר הם היו בריאים, על מנת למנוע מחלות ובעיות רפואיות. אך כיום בעולם המודרני אנשים מגיעים לטיפול כאשר יש כבר בעיות ומחלות. בעזרת הטיפולים הסינים ובעיקר הטיפול במחטים סיניות ניתן לסייע לכל בעיה רפואית ולרפא את רוב המחלות. נעשו מחקרים רבים שהוכיחו את היעילות של הטיפול במחטים סיניות במגוון בעיות רפואיות כמו בעיות אורטופדיות, שיכוך כאבים, בעיות פריון ועוד.

הטיפולים הסינים עוזרים ומטפלים בבעיות של מערכת הנשימה, מערכת העיכול, מערכת השתן, בעיות הורמונאליות, בעיות מחזור, בעיות נפשיות כמו דיכאון, חרדות ועוד, שומנים גבוהים, סכרת ועוד הרבה בעיות שונות.

הטיפול במחטים במרפאת הקיסר הצהוב

מרפאת הקיסר הצהוב הינה מרכז מומחים של רפואה סינית מודרנית, שאותה הקים בועז ישעיהו, מומחה בעל שם עולמי לרפואה סינית וצמחי מרפא סינים. במרפאת הקיסר הצהוב יש 7 מחלקות טיפול שונות המכסות קשת רחבה של בעיות רפואיות ומחלות. במרפאה מטפלים במגוון שיטות כמו פורמולות ייחודיות של צמחי מרפא, טיפולי מגע שונים כמו רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי, טווינא, טיפולים בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם, אך השיטה העיקרית בה מטפלים במרפאה הינה טיפול במחטים סיניות.

בקיסר הצהוב הטיפול במחטים נעשה בעזרת מחטים ייחודים אותם פיתח בועז ישעיהו, המחטים עשויות מכסף טהור ולכן הן מחזקות ומעצימות את יכולות הטיפולים.

בנוסף בקיסר הצהוב ישנם מחטים מיוחדות לטיפול קוסמטי. אכן כן, בעזרת טיפול במחטים ניתן לעשות טיפולים קוסמטיים כמו מתיחת פנים, טשטוש קמטים ועוד.

כל הטיפולים במרפאת הקיסר הצהוב משלבים מספר טכניקות טיפול, כלומר, בנוסף לטיפול במחטים מקבלים גם טיפולי מגע שונים, התאמה של פורמולות מצמחי מרפא, ומוסיפים טיפול בעזרת מכשור טכנולוגי מתקדם כמו אלקטרודות להצרת היקפים, אלקטרו אקופונקטורה, אוזון, אינפרא אדום, סאונות של צמחי מרפא, ניקוי רעלים ועוד, הכל בהתאם לבעיה ולתוכנית הטיפול שהותאמה אישית לכל מטופל.

הטיפולים במרפאת הקיסר הצהוב נעשים על ידי צוות מומחים, שעבר הכשרה מיוחדת על ידי בועז ישעיהו.

מעוניינים בטיפול במחטים סיניות? מחפשים את המטפלים המנוסים והטובים ביותר? דואגים לבריאות האישית שלכם? צרו עוד היום קשר עם מרפאת הקיסר הצהוב, המציע לכם שלל של טיפולים טבעיים מכל מיני סוגים, ואנו נחזור אליכם בהקדם לייעוץ אישי

מאמרים נוספים

שיאצו

שיאצו

שיאצו רפואה יפנית שיאצו הוא טיפול במגע שהתפתח ביפן במאה העשרים, הוא התפתח מתוך טכניקות סיניות עתיקות והוא מבוסס על

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד