דיאטה הרזיה ואורח חיים בריא

בחרתי לכתוב על מספר נושאים בנושאים דיאטה והפחתת משקל המלצות תזונה? דיקור סיני? פורמולות וצמחי מרפא? דיאטנית? ספורט? לצום או להפסיק לנשום?
מה אנחנו באמת צריכים או לא צריכים כדי להגיע לחיטוב, הרזיה, הצרת היקפים והורדת משקל.
בכל התפתחות האדם עוד מתחילת האבולוציה שלנו פיתחנו יצר הישרדות אותו כוח חייתי שעוזר לאדם להצליח לשרוד ולמצוא מקורות מזון בכדור הארץ.


כיום אנו נמצאים שנים רבות אחרי תחילת האנושות וניתן לשים לב שבהתפתחות האבולוציונית שלנו, סיגלנו לעצמנו הרגלי חיים שונים, היום אנחנו "טורפים" בצורה מסודרת ונוחה כי יש שפע של גירויים ומזון נגיש על המדפים ובנוסף התנוונו גם בנושא של תנועת חיית הטרף. ולאט לאט המכוניות תפסו מקום של הולכי רגל והפכנו למעין כפר גלובלי מודרני בו אנחנו לא צריכים לזוז כדי "לטרוף" ואנחנו חשופים לכל הגירויים והאינפורמציות בצורה שתופסת לנו חלק נכבד משלוות הנפש.
עקרונות של תזונה בריאה מתחילים בהסתכלות על סוגי המזון אותו אנו מכניסים לגוף. מישהו אמור לעזור לנו לזהות בתוך כל תחום מה באמת בריא לנו לאכול באופן כללי וכמובן מה מתאים לי יותר באופן ספציפי.


אצלנו במרכז הקיסר הצהוב מומחים לרפואה סינית מודרנית שעובד לפי הדרכתו של בועז ישעיהו, מטפל מומחה ברפואה סינית ובפורמולות צמחי מרפא סינים.
במרכז הקיסר הצהוב כל מטופל עובר אבחנה אישית ואינדיבידואלית למצבו הבריאותי, לאחר האבחנה מתחילים את הטיפול של הרופא הסיני, בטיפול האקופונקטורה- דיקור מחטים אנחנו משכיבים את המטופל על מיטה בודקים את הדופק ע"פ שיטה סינית ולאחר מכן מבצעים את הטיפול של דיקור המחטים.
המטופל שוכב עם המחטים הסיניות הנעוצות בגופו כשעה בזמן זה על גבי גופו מורכבות גם אלקטרודות סיניות לסיוע בתהליכי שריפת השומן והצרת ההיקפים.
לאחר שליפת המחטים הסיניות מהגוף מתאים הרופא הסיני פורמולת צמחים סינים שתפקידה לעזור לגוף בדיכוי התיאבון, הגברת חילוף החומרים והירידה במשקל.
הפורמולה המוצלחת ביותר שידעה הרפואה הסינית נקראת extra low אשר מכילה רצף של מספר צמחי מרפא סינים אשר מרכיבים את פורמולת הצמחים במוצר אחד.

אצלנו בקיסר הצהוב, רפואה סינית מודרנית יצרנו סרטוני הדרכה והמלצות תזונתיות על מזון בריא ותזונה להרזיה לאנשים אשר מטפלים בעצמם, בטיפול ביתי, ע"י שימוש קבוע בפורמולת EXTRA LOW לצורך הרזיה.
אשר ניתנת ליישום בקלות עקרונות אלה מתבטאים בצריכה וגברת של ירקות מכל הסוגים עם עדיפות לירקות ירוקים, אנחנו קצת מוותרים על תפו"א ומוצרי קמח.
הפירות שאנחנו מעדיפים הם תפוחי עץ ואשכוליות.
אנחנו מעדיפים לצרוך חלבונים מהחי כגון: עוף, דגים, בשר, ביצים ומוצרי חלב.
אצלנו בקיסר משתדלים לשתות הרבה מים ולהקפיד לבלוע את פורמולת הצמחים extra low בזמנים קבועים במהלך היום ע"מ להגיע לתוצאות הרזייה מקסימאליות.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד