קצת על בועז ישעיהו - "הקיסר הצהוב"

כל מה שרציתם לדעת על מרפאת הקיסר הצהוב

בועז ישעיהו, מומחה בעל שם עולמי לרפואה הסינית העתיקה, הוא הכתובת שלכם לכל בעיה בריאותית בה תרצו לטפל באופן טבעי וללא מעורבות של אלמנטים כימיים. עבור אותם אנשים, הקים בועז ישעיהו את מרפאת הקיסר הצהוב – מומחים לרפואה סינית מודרנית

אשר מעניקה טיפולים טבעיים על בסיס רפואה סינית, צמחי מרפא, דיקור סיני ומגוון שיטות טיפול נוספות כמו : שיאצו, טווינה, רפלקסולוגיה ומגוון שיטות עיסוי.

כל אלו כדי שנוכל להחלים בצורה טבעית ובריאה.

בועז הינו מומחה בעל שם עולמי בכל הקשור לרפואה סינית עתיקה, טיפול באמצעות צמחי מרפא וטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה בדרך טבעית.

למעשה, בועז ישעיהו נכנס לתחום הרפואה המשלימה כבר מגיל 16 ולכן הוא מביא עמו ניסיון רב. לאחר סיום לימודיו הוא התמחה אצל ד"ר צ'אן, הידוע בתחום הרפואה הסינית, במחלקת כאב בבית החולים תל השומר.

את מרבית הידע והניסיון צבר בועז בסין עוד בהיותו בגיל 25, שם הוא החל בשיתופי פעולה עם רופאים וכן במתן טיפולים בבתי חולים ידועים. 

במהלך שנותיו המקצועיות, קיבל בועז הסמכות רבות במגוון תחומים ברפואה הסינית ולאחר מכן הקים את מרכז המומחים של הקיסר הצהוב.

בועז הוא המטפל הראשי במרכז, אך בנוסף אליו יש צוות מומחים ברפואה סינית שעברו הכשרה אצלו והם מטפלים לפי השיטה שבועז פיתח.

מרפאת הקיסר הצהוב מציעה לציבור הרחב טיפולים המטפלים במגוון רחב של מחלות ובעיות רפואיות, בעיות רגשיות ונפשיות, טיפולי קוסמטיקה טבעיים, טיפול דיאטה וירידה במשקל, טיפולי אנטי איג'ינג והאטת ההזדקנות ועוד..

במקביל לטיפול בקליניקה שלו הקים בועז את החברה למחקר ופיתוח של הקיסר הצהוב. זוהי למעשה חברה לפיתוח תחליפים לתרופות מערביות כימיות, שהם למעשה פורמולות ייחודיות מצמחי מרפא סינים. המעבדה בה הוא חוקר, מפתח ורוקח תרופות טבעיות נמצאת בסין באחד ממפעלי תוספי המזון הגדולים אשר משתפת פעולה עם מעבדות נוספות ובתי חולים בסין למטרות מחקרים משותפים ופיתוחים חדשים.

בנוסף לכל אלו, בועז מייצר ומייבא לארץ מגוון רחב של מוצרים טבעיים תחת מותג "הקיסר הצהוב" לדוגמא פורמולות צמחי מרפא שונים, מחטים סיניות וציוד מקצועי למטרות טיפולים סינים ועוד..

מכיוון שהתחום אינו כה מפותח בארץ, בועז ישעיהו נחשב לאורים ותומים בתחום ולכן רבים מטופלים במרפאתו ורוכשים את מוצריו וכמובן נהנים מהטיפולים הניתנים במרפאה.

 

 

אילו טיפולים ניתן לקבל במרפאת הקיסר הצהוב?

במהלך דרכו, גילה בועז ישעיהו כי בדרך הטבע ניתן לרפא מחלות שונות וכן לשפר באופן משמעותי את אורח החיים. הטיפול באמצעות צמחי מרפא ודיקור יכולים להביא לשינוי חיובי בכל חלקי הגוף על כן הקים במרפאתו שבע מחלקות שונות המציעות טיפולים טבעיים. שבעת המחלקות במרפאה הינן: מחלקת קוסמטיקה ואסתטיקה, מחלקה לרפואה סינית, מחלקה לפסיכולוגיה, מחלקת דיאטה והרזיה, מחלקת אנטי אייג'ינג, מחלקת מגע וספא וכן מחלקת אורתופדיה וכאב. בכל מחלקה קיים צוות מקצועי ומיומן בתחומו אשר יתאים לכם באופן מדויק את הטיפול הנדרש.

 

חשוב לציין כי כל המומחים של מרפאת הקיסר הצהוב עברו הכשרה אישית עם בועז ישעיהו וקיבלו את האישור לעבוד בשיטת הקיסר הצהוב !

 

מעוניינים לטפל בבעיות בריאותיות כאלו ואחרות באופן טבעי וללא שילוב של תרופות כימיות? זה הזמן לצור קשר עם מרפאת הקיסר הצהוב ולצאת מרוצים. פנו אלינו לייעוץ ונשמח לעמוד לרשותכם כלל הטיפולים ניתנים על-ידי צוות מומחים של הקיסר הצהוב תוך פיקוח והכוונה של בועז ישעיהו ולפי השיטה של הקיסר הצהוב.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד