טווינה - לטיפול בכאב בשיטת הקיסר הצהוב

כל מה שרציתם לדעת על דיקור סיני והפחתת כאב.

סובלים מכאבים כרוניים בשרירים ובמפרקים שאין להם פתרון? יש לכם בעיה אורטופדית והתרופות שהאורטופד נתן אינן עוזרות? יש פיתרון! אחד הפתרונות העתיקים ביותר בתחום הרפואה הסינית בכל הקשור לכאבי שרירים ומפרקים ובעיות אורטופדיות זה טיפול הטווינא.

מהו טיפול הטווינא?

לא כולם מכירים את טיפול הטווינא וחלק מהאנשים מעולם לא שמעו על המילה הזאת.  טווינא זה טיפול מגע המגיע מתוך הרפואה הסינית. טיפול הטיוונא נחשב כפיזיותרפיה סינית ובמקרים מסוימים הטיפול מגיע עד לרמה של כירופרקטיקה סינית.  טיפול הטווינא הוא טיפול עמוק וחזק והוא עובד גם ברמת השרירים וגם ברמת המרידיאנים, שהם ערוצי אנרגיה בגוף. הטווינא מטפלת גם בבעיות של כאבי שרירים ומפרקים, תפיסות והתכווצות שרירים ובעיות אורטופדיות שונות, אך הטווינא עוזרת גם במצבים כמו כאבי ראש, מיגרנות, כאבי מחזור ובעיות פנימיות.

 
טווינה ועיסוי סיני

ישנם כאבים ובעיות אורטופדיות אשר מקשים על התנהלות החיים היומיומית ופוגעים באיכות החיים שלנו. במקרים קיצוניים ניתן להגיע עד למצב של קושי בלקום מהמיטה בבוקר. טיפול הטווינא יכול לעזור המצבים אלו. הטווינא יכולה לבוא כטיפול אקוטי וכעזרה ראשונה וגם כטיפול מחזק ומונע. הטווינא מטפלת במגוון רחב של בעיות אורטופדיות כמו פריצת דיסק, כאבי גב וצוואר, דלקות מפרקים, בעיות ברכיים, נקעים ועוד. במרפאת הקיסר הצהוב מתמחים ומעסיקים מטפלים מקצועיים במיוחד בתחום הטווינא המנוסים בטיפול הטווינא ברמות השונות של הכאבים והבעיות הרפואיות.

 

 

 

כיצד עובדת שיטת הטווינא

טיפול הטווינא מבוסס על הידע העתיק והפילוסופיה של הרפואה הסינית. הטיפול נעשה על גבי המרידיאנים שזורמים בגוף. לפי הרפואה הסינית לאורך הגוף זורמים ערוצי אנרגיה שנקראים מרדיאנים, כל מרידיאן שייך לאיבר אחר ועל גבי כל אחד מהם יש מספר נקודות אנרגיה שלכל אחת תפקיד שונה. על ידי לחיצה או עיסוי על גבי נקודות אלו או המרידיאנים, ניתן לטפל ולאזן את הגוף ולרפא ממחלות ובעיות רפואיות שונות.

טיפול הטווינא נעשה בעזרת האצבעות, כפות הידיים, האמות והמרפקים ובטווינא יש מספר רב של טכניקות ומניפולציות שניתן לעשות, כל טיפול לפי הבעיה. טווינא נעשה לרוב על גבי הבגדים, אך במקרים מסוימים משתמשים במשנים ומשחות מיוחדות. לטיפולי טווינא סגולות ריפוי ומניעה ייחודית אחרי טיפוח ופיתוח השיטה מזה אלפי שנים אחרי מחקרים וידע אנטומי רב. טווינא משתלבת עם הרפואה המערבית על ידי כך שהיא מחייבת ידע והבנה מעמיקים בתחום האנטומיה ומבנה גוף האדם.

בטווינא ניתן לטפל בסוגים רבים של קשיים גופניים, כאבים פיזיים, מתחים ולחצים נפשיים, כאבים אקוטיים ואפילו שיפור אורך החיים ברמות שונות ומגוונות, עזרה בשינוי הלך המחשבה ועזרה להכנסת רגיעה ושחרור לחצים בדרך קבע על ידי תהליך של מפגשי טווינא בהתאמה למטופל ומטרותיו. הקיסר הצהוב מתמחה בכל סגנונות הטיפול ופתרון הבעיות הרפואיות השונות, סיוע במקרים של כאבים כרוניים באמצעות טיפולים בטווינא.

 

במרפאת הקיסר הצהוב בהנהלת בועז ישעיהו תוכלו למצוא את מיטב המומחים בטיפולי טווינה ופיזיותרפיה סינית כל המטפלים עברו התמחויות עם בועז ישעיהו באופן אישי !

 

רוצים לדעת כיצד טיפולים בטווינא יכולים לעזור גם לכם לפתרון הקשיים הגופניים השונים? מעוניינים לקבל טיפים ומידע נוסף בנוגע לפתרונות ומניעה טבעית של מחלות וכאבים כרוניים בתחומים השונים? צרו איתנו קשר עוד היום או השאירו לנו את פרטיכם ואחד מיועצי הרפואה הסינית שלנו יחזור אליכם בהקדם למתן פרטים נוספים וייעוץ בהתאמה אישית.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד