אסטמה של העור לפי הרפואה הסינית

כל מה שרציתם לדעת על דיקור בקיסר הצהוב לבעיות של אסטמה של העור

אסטמה של העור, הנקראת גם בשמה הפחות מוכר (למי שלא מכיר את המחלה) אטופיק דרמטיטיס, מזוהה בעיקר בקרב תינוקות וילדים צעירים. מחלה זו משפיעה על הילד ברמות השונות והסימפטום הראשוני שלה הוא סימן של יובש בעור ותופעה של גרד בלתי פוסק ופצעים אדומים ולפעמים סגולים במקומות שונים על גבי העור והקרקפת.

איך אפשר להקל על הילד ואפילו לטפל בתופעה? התופעה נקראת אטופיק דמטיטיס מאחר שהדלקת הינה דלקת אטופית כלומר, אלרגנית, הפוגעת באחוז ניכר של אוכלוסיית הילדים מגיל ינקות ועד גיל 5-8 ונחלשת עם הזמן עד להגעה לגיל ההתבגרות (בדרך כלל). אבל עד אז האם יש דרך להקל ואפילו לפתור את הבעיה לחלוטין?

 

עשו לילד אמבטיות עם בלנאום – סבון אמבט שומני

מאחר ואנחנו מדברים על מחלה המייבשת את העור רצוי לעשות אמבטיות עם מים פושרים בערב לפני השינה, אמבטיות חמות מידי עשויות לצרוב את העור במיוחד במקרים של פצעים פתוחים ולהכאיב. במיוחד למניעת התייבשות נוספת של העור על היובש הקיים מומלץ להשתמש בסבון שומני אשר יספיג את הלחות בעור וישאיר את השומניות גם לאחר היציאה מן המקלחת רצוי שלא להגזים ולערבב בתוך המים כמות לא גדולה מידי – כפקק, פקק וחצי של הסבון למניעה של רגישויות וסתימת נקבוביות בעור, מריחת תחליבים שומניים עלה העור לאחר הרחצה עשויים לעזור גם הם בשימוש זהיר ומדוד. לנו במרפאה של הקיסר הצהוב יש תכשירים, קרמים ותמציות ייחודיות על בסיס של צמחי מרפא סינים, לשימוש וטיפול במצב האלרגי ולסיוע בהחלמת הפצעים והפחתת הגרד.

ביגוד נושם ואוורירי

רצוי ללבוש בגדים נוחים ואווריריים מכותנה ולא בגדים סינטטיים, ביגוד סינטטי עשוי לגרום להזעה בעיקר בקיץ, תופעה אשר עשויה לזהם את הפצעים ולעודד את תופעת התפרצות המחלה מאחר והלוקים באסטמה של העור נוטים להיות רגישים יותר למגע בדים גסים וסינטטיים. למרות שמדובר בהוצאה לא זולה במיוחד, השיפור וההקלה תהיה ניכרת כמעט מיד. נוחות הילד וההקלה על הגרד וצמצום תופעת הזיעה עוזרים במקרים רבים להקל על המחלה ועל הגרד. טיפ חשוב מאוד, מומלץ להפחית את השימוש בכימיקלים ודטרגנטים !

האם ניתן לפתור את הבעיה לחלוטין?

הקלה על המחלה היא אינה דבר של מה בכך, אבל אם אפשר לפתור ולרפא לגמרי את הבעיה ולשחרר את הילד מהמחלה המציקה, זה אפילו אופטימאלי. צוות מומחי העור של מחלקת קוסמטיקה ואסטטיקה במרכז המומחים של הקיסר הצהוב, בהנהלת בועז ישעיהו, מתמחים בטיפול במגוון רחב של בעיות עור ומחלות עור אצל ילדים ומבוגרים, כמו אסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס), אלרגיות, פסוריאזיס וסאבוריה  ומאפשרים לילדים ומבוגרים רבים לחיות חיי איכות ללא זכר למחלה.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה יעוץ אישית, צרו איתנו קשר עוד היום למרפאת הקיסר הצהוב ושימו את האסטמה , האלרגיה ותופעות העור הלא נעימות מאחוריכם!

 

 

 
גלילה לראש העמוד