אטופיק דרמטיטיס - אסטמה של העור

כל מה שרציתם לדעת על דיקור סיני וטיפול בבעיות עור

אטופיק דרמטיטיס היא מחלה דלקתית הנמנית עם המחלות הפיזיות הכרוניות. אטופיק דרמטיטיס הינה מחלה המגיעה בהתפרצויות שונות ולעיתים מזוהה כבר בשלב הינקות באמצעות יובש חריף בעור וחתכים קלים באזור תנוכי האוזניים.

בארץ, קיים אחוז גבוה במיוחד של סובלים ממחלה זו ברמות השונות, אטופיק דרמטיטיס מגיעה ברמות השונות בגילאים הצעירים בדרך כלל וחולפת במקרים רבים באזור גיל המעבר.

מאפייני האטופיק דרמטיטיס

אטופיק דרמטיטיס מאופיינת בתופעות של גרד והופעת פצעי מוגלה סגולים וכחולים בכל הגוף. מאחר והפצעים הללו דלקתיים  הם מאופיינים בגרד מציק במיוחד ומלווים בקשקשים. אטופיק דרמטיטיס מזכירה מאוד את האסטמה הרגילה ומכונה גם, ואל בכדי, כאסטמה של העור מאחר והיא מגיעה בהתפרצויות ומזוהה עם רגישות עונתית. הסובלים מאטופיק דרמטיטיס מזוהים גם כרגישים מאוד לאבק וזרעים שעפים באוויר. מחלה זו באה פעמים רבות כעסקת חבילה עם מחלת האסטמה ה"רגילה" של הראות אף על פי שלא בכל המקרים.

חשיבות ההתייחסות והזהירות במקרים של אטופיק דרמטיטיס

אטופיק דרמטיטיס לא מדבקת אלא מועברת גנטית, ובדרך קבע, משנה הזהירות נוגע בלוקים באטופיק דרמטיטיס. במצבים של התפרצות המחלה, מומלץ ללבוש בגדים דקים וארוכים מבדים נושמים ולא סינטטיים משתי סיבות, מניעת הזדהמות הפצע כתוצאה מלכלוך ואבק ומניעה של הזעה. רצוי גם להימנע משימוש בכימיקלים ודטרגנטים.

מהן ההשפעות השונות של המחלה?

במקרים של הזדהמות הפצע ניתן להגיע אפילו למצבים של אשפוז ונטילת תרופות אנטיביוטיות, בדרך כלל מאשפוז בגלל תופעות של חום וכאבי ראש ולסת חזקים או במקרים מסוימים התקפי קוצר נשימה והתנפחות בצקתית אזורית .

מטפלים ומרפאים- מפסיקים לכבות שריפות!

הקיסר הצהוב ראה וטיפל במקרים רבים של מחלת האטופיק דרמטיטיס ברמות השונות, מהרמות הקלות ביותר ועד הרמות הקשות ביותר. בועז ישעיהו, מנהלה של מרפאת הקיסר הצהוב, פיתח שיטת טיפול ייחודית לאטופיק דרמטיטיס. שיטת הטיפול כוללת מספר דרכי טיפול כמו דיקור סיני, תכשירים ומשחות על בסיס צמחי מרפא סינים שהוא פיתח, טיפולי מגע שונים ומכשור חדשני כמו מכונת אוזון שעוזרת לריפוי מהיר יותר של העור. מרכז  הקיסר הצהוב מתמחה באבחון וטיפול של מחלות עור כמו אטופיק דרמטיטיס כבר זמן רב. 

אטופיק דרמטיטיס ידועה כמחלה המקשה מאוד על ניהול אורח חיים איכותי במיוחד בשנות הילדות, הקושי שבהיחשפות והליכה בשרוולים ומכנסיים קצרים ולאחר מכן בבגרות עם המבוכה הקשה המשפיעה על המודעות הגופנית. אנחנו בקיסר הצהוב מציעים לכם, הסובלים מאטופיק דרמטיטיס בכל הגילאים, לשים סוף לסבל ולהגיע לטפל בבעיה אחת ולתמיד.

מעוניינים במידע נוסף? רוצים לקבל מענה על הגרד הבלתי פוסק והפצעים הלא אסטטיים כבר בתקופה הקרובה? תנו לקיסר הצהוב לדאוג לכם ולתת מזור לפצעיכם. צרו איתנו קשר או השאירו פרטים ואחד מיועצי מחלת העור שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד