הרזיה מהירה, האם יש דבר כזה?

האם הרזיה מהירה היא גם הרזיה בריאה?

רבים מאיתנו מבלים את רוב חיינו הבוגרים במלחמה מתמדת כנגד משקל עודף. המודל לגוף בריא וחטוב במאה ה-21 הוא גוף רזה ומעוצב. מעטים הם האנשים המצליחים להגיע באופן טבעי, אל היעד של גוף בריא, רזה ומעוצב. כדי להיראות במיטבנו, עלינו להקפיד על כללים ברורים, של הקנית הרגלי אכילה בריאים ונכונים, פעילות גופנית מבוקרת, הכוללת חיטוב ועיצוב הגוף.

בעידן המודרני, שרוב הפעילות שלנו מתבצעת מול מסכים, בזמן העבודה מול מסך המחשב, ולאחר שעות העבודה מול מסך הטלוויזיה, הסיכוי להגיע למשקל עודף תוך זמן קצר, הוא גבוה במיוחד. עקב כך, הביקוש לשיטות של הרזיה מהירה, רק הולך וגובר עם השנים. ברוב המקרים כאשר אנשים רוצים לרזות מהר הם עושים דיאטות כסח.

דיאטות אלו פוגעות בגוף והן אינן מקנות הרגלי תזונה נכונים וספורט קבוע ולכן ברוב מי שעושה דיאטת כסח מעלה בחזרה את המשקל שהוא הוריד ולפעמים אפילו גם יותר מזה. 

כיצד הרפואה הסינית מסייעת בנושא כמו הרזיה מהירה

 לפי הרפואה הסינית הגורמים העיקריים המובילים להשמנה, הם חולשה ותפקוד לא תקין של איברים פנימיים ובעיקר של מערכת העיכול, העדר פעילות גופנית וכמובן, תזונה לא נכונה. כל מי שעוסק בתזונה, בין אם הוא דוגל בשיטות הרזיה  מערביות או דוגל בשיטות של הרפואה הסינית, אומר שכיום האדם שחי בעולם המערבי אוכל הרבה יותר ממה שהגוף זקוק לו ובנוסף חלק גדול מהמזון שאוכלים כיום הוא מזון המלא בשומן וסוכרים.

בנוסף לזה אנו עושים מעט מידי פעילות גופנית וכן לא שורפים את מה שאנו אוכלים. התזונה הלקויה  שאנו אוכלים פוגעת בגוף ומחלישה אותו, מה שיוצר מצב של פגיעה בחילוף החומרים, תפקוד לא תקין של בלוטת התריס ומערכת העיכול, התוצאה הינה משקל עודף שקשה מאוד להיפתר ממנו.

הרפואה הסינית מחזקת את הגוף ומחזירה את מערכת העיכול ובלוטת התריס לעבוד נכון ועל ידי כך מאפשרת לאדם להרזות מהר ולאזן את הגוף בצורה פשוטה ונוחה בהסתמך על ידע שנצבר במשך אלפי שנים.

במרכז הטיפולים של הקיסר הצהוב ניתן להרזות במהירות ובקלות. צוות המומחים של המרפאה יתאים לכם תוכנית טיפולים מותאמת אישית בהתאם למצב בריאותכם ולגורם ההשמנה.

בנוסף לזה שהטיפולים יעזרו לכם להרזות במהירות, ילמדו אתכם במרפאה תזונה נכונה ואורך חיים נכון, מה שיעזור לכם לשמור על המשקל לאורך שנים. הטיפולים במרפאת הקיסר הצהוב כוללים דיקור, טיפולי מגע, תזונה נכונה ופורמולת מצמחי מרפא סינים הנקראת ExtraLow. בנוסף לזה ישנם טיפולים בעזרת אלקטרודות העוזרות לצמצם היקפים ולחטב את הגוף.

הטיפולים יעזרו לכם להפחית תיאבון, להגביר את חילוף החומרים, לחזק את הגוף והכי חשוב להרגיש אנרגטיים לאורך כל היום. ואת התוצאה תוכלו לראות בעיניכם במהירות.

פורמולת EXTRALOW הינה הדרך הבטוחה להרזיה מהירה ונכונה לטווח ארוך.

היא עוזרת לנו לשמור על התוצאות לאורך זמן. פורמולת EXTRALOW עוזרת בתהליך ההרזיה תוך כדי חיזוק האנרגיה וסיוע בחילוף חומרים.

 היא מסייעת בהפחתת התיאבון ומגבירה את חילוף החומרים בגוף. אקסטרה-לאו מגיעה עם ערכת מדבקות לדיקור סיני ביתי אשר מסייעה גם הוא לחילוף החומרים ולדיכוי התיאבון. הפורמולה עשויה מצמחי מרפא סינים בלבד ללא כימיקלים ומאושרת לשימוש על-ידי משרד הבריאות

רוצים להרזות במהירות ובקלות? רוצים לחטב ולעצב את הגוף? רוצים לרדת במשקל ולשמור על זה לאורך שנים? צוות המומחים של הקיסר הצהוב ישמח לעזור לכם בכל יעוץ או שאלה בנושא של דיאטה והרזיה מהירה.

מאמרים נוספים

שיאצו

שיאצו

שיאצו רפואה יפנית שיאצו הוא טיפול במגע שהתפתח ביפן במאה העשרים, הוא התפתח מתוך טכניקות סיניות עתיקות והוא מבוסס על

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד