טיפול כאב ברפואה סינית

טיפול כאב ברפואה סינית

כל מה שרציתם לדעת על דיקור סיני והפחתת כאב

כבר לפני מספר שנים הוכיח ה-WHO ארגון הבריאות העולמי לאחר מחקרים שנעשו במקביל, בעשרות בתי- חולים כדי לבדוק איך משפיע הדיקור הסיני.

סיכום המחקר היה שעדיין לא הצליחו להבין איזה סוד טומנת בתוכה הרפואה הסינית, אבל אין ספק שבפרקטיקה לאחר מספר טיפולים באקופונקטורה (דיקור מחטים סיניות בנקודות כאב בגוף) ראו שיש הפחתה משמעותית לכאבים מכל מיני סוגים כגון: כאבי ראש, כאבי גב וכאבים אורטופדיים אחרים.

אצלנו בקיסר הצהוב מומחים לרפואה סינית עתיקה כשניגשים לטיפול מתחילים מאבחון פיזי של גוף המטופל ולאחר מציאת מוקדי הכאב ומסלולי הכאב העיקריים בהם אנו רוצים לטפל מתבצע שלב דיקור המחטים.

במצבים של כאב אשר משלבים גם דלקת כמו: טניס אלבו, סיאטיקה ודלקות מפרקים אנו משלבים גם אלקטרו- אקופונקטורה גירוי חשמלי במספר תדרים אותו אנו מפעילים על המחטים שדקרנו בגוף, כדי לזרז את הפחתת הכאב ותהליך ההחלמה מהדלקת.

לרפואה הסינית יש פתרונות נוספים על מנת לשלוט ולהפחית את הכאבים מתוך תורת צמחי המרפא הסינית.

ישנן שתי פורמולות מיוחדות לנושא זה, הפורמולה הראשונה נקראת COOM PAIN פורמולה אשר מבוססת על צמחי מרפא סיניות ותפקידה לטפל בכאבי ראש לסוגיו (מיגרנות וכאבי ראש מצררים).

הפורמולה השנייה נקראת MOON WALK פורמולה זו מתאימה לשימוש בכאבים עם רקע אורטופדי וכאבים ריאומטיים.

השילוב של דיקור סיני עם גירוי חשמלי ופורמולת צמחים מתאימה, נותן פתרון אידיאלי לטיפול בכאבים.

לרוב ניתן לקבל גם טיפים נוספים ליישום בבית כמו: האם לקרר או האם לחמם את המקום בזמן כאב, שדרך אגב שניהם נכונים רק כל אחד מהשיטות מתאים לסוג מסוים של הכאב.

בחימום אנחנו משתמשים לכאבים עם אופי כרוני ובטכניקות קירור אנחנו משתמשים לכאבים שהם יותר פתאומיים או אקוטיים.

לכן בפעם הבאה שכואב לכם תחשבו על הרופא הסיני, האקופונקטורה ושיטת הקיסר הצהוב להפחתת כאב.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד