טיפול וריפוי דלקת פרקים באופן היעיל ביותר

טיפול וריפוי דלקת פרקים באופן היעיל ביותר

הנכם סובלים מדלקת פרקים או RA ואינכם יודעים כיצד לפתור זאת? ניסתם אינספור פתרונות אך שום דבר לא באמת עוזר? התרופות משפיעות עליכם לרעה? הגעתם למקום הנכון! מרפאת הקיסר הצהוב מציעה לכם מגוון רחב של שיטות וטיפולים בכל הקשור לתחום דלקות הפרקים. 

כלל השיטות המוצעות, מסתמכות על הרפואה הסינית המודרנית אשר הוכחה לא פעם כיעילה ביותר.

מחלקת האורטופדיה של הקיסר הצהוב, לא תצטרכו יותר מזה

מרפאת הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של טיפולים הנשענים רובם ככולם על תגליות ברפואה הסינית. השיטה כוללת טיפול בצמחי מרפא, דיקור סיני, מגוון טיפולי מגע  וכל זה בשילוב עם הטכנולוגיה המודרנית של היום. במרפאת הקיסר הצהוב יש שבעה מחלקות שונות המטפלות בכלל הבעיות הקיימות:

מחלקת קוסמטיקה, מחלקה לרפואה סינית, מחלקה לפסיכולוגיה, מחלקת דיאטה והרזיה, מחלקת אנטי אייג'ינג, מחלקת מגע וספא וכן מחלקת אורטופדיה וכאב. אם תקפה אתכם דלקת פרקים, פריצת דיסק, כאבי גב וצוואר, כאבי ברכיים ועוד..

תוכלו להגיע אל מחלקת האורטופדיה ולקבל את הטיפול הטוב ביותר, מחלקה זו מבססת את הטיפול על שנים של מחקרים שנעשו בבתי החולים הטובים ביותר בכל העולם. מחקרים אלו הוכיחו לא פעם כי הרפואה הסינית אפקטיבית ביותר במיגור והפחתת כאבים וכן מעודדת החלמה ממצבי דלקת בכלל וכן דלקת פרקים בפרט.

 

כיצד זה עובד? צוות מקצועי ומיומן יבחר את הטיפול המתאים ביותר עבורכם בהתאם לבעיה ממה אתם סובלים, התיק הרפואי שלכם, תוצאות של בדיקות דם ומעבדה וכל הצילומים שעברתם. הטיפול מבוסס על דיקור במקומות הנכונים בשילוב עם טיפולי מגע כמו טווינא, רפלקסולוגיה, שיאצו ועיסוי וכן בחירת צמחי המרפא המתאימים.

 

 

 

מדוע להגיע דווקא אל מרפאת הקיסר הצהוב?

מרפאת הקיסר הצהוב נחשבת למתקדמת ביותר בארץ בכל הקשור לרפואה הלא קונבנציונלית. בהגיעכם אל מרפאת הקיסר הצהוב תוכלו ליהנות משירות יוצא דופן וכן מיחס אישי וחן מתחילת התהליך ועד סופו. הטיפול בבעית דלקות הפרקים במרכז הקיסר הצהוב משלב בתוכו דיקור סיני, טיפולי מגע, פורמולת צמחי מרפא ייחודית של המרכז, משחות על בסיס צמחי מרפא וכן טיפול בעזרת אלקטרודות וחימום אינפרא אדום אשר מחזק את הטיפול ומביא לשיכוך כאבים והחלמה מהירה יותר.

 

אם אינכם מבינים כה רבות בשיטות הטיפול הקשורות אל בעיות אורטופדיות כמו דלקת פרקים תוכלו להגיע אל המחלקת אורטופדיה וכאב ויינתן לכם הסבר מעמיק. כלל הטיפולים בתחום דלקות פרקים ובשאר הבעיות האורטופדיות ניתנות לכם במחירים הוגנים ובמקצועיות יתרה. טיפול בבעיית דלקות פרקים באמצעות השיטות הייחודיות של מרפאת הקיסר הצהוב מבטיחה לכם שיפור מיידי במצב הקיים וכן סילוק הדלקת מגופכם ואיזון הגוף והנפש.

הפורמולה העיקרית בה משתמשים במצבים של דלקת פרקים נקראת Moon Walk.

Moon Walk הינה פורמולה ייחודית מבית הקיסר הצהוב המבוססת על צמחי מרפא סינים. היא מסייעת לטיפול והפחתה של דלקות וכאבים. מון ווק דומה בתפקודה לתרופות נוגדות דלקת ואפילו לסטרואידים אבל אינה מזיקה לגוף ומותרת לשימוש לאורך זמן. תוכלו למצוא את פורמולת Moon Walk אצלנו במרפאת הקיסר הצהוב.

 

רוצים לטפל באופן מקצועי ולצמיתות בכל הקשור אל דלקת מפרקים? ניסיתם מגוון רב של טיפולים לדלקת מפרקים אך שום דבר לא עזר? מרפאת הקיסר הצהוב מעניקה לכם מגוון רחב של טיפולים הנשענים על הרפואה הסינית העתיקה תוך שילוב של המכשור מתקדם וחדשני. אז למה אתם מחכים? טיפול בכל הקשור אל דלקת מפרקים מתחיל ונגמר במרפאת הקיסר הצהוב. צרו עימנו קשר ואנחנו נשמח לייעץ לכם הנושא טיפולים. המחלקת האורטופדיה ומניעת כאב של המרפאה וכמובן נכיר לכם את MOONWALK  ונכוון אתכם לשימוש נכון במוצר בבית.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד