הטיפול בילדים לפי הרפואה הסינית

הטיפול בילדים ברפואה הסינית נעשה בצורה שונה מהטיפול במבוגרים

הילדים מגיבים לטיפול הסיני בצורה מהירה, ישנן מחטים קטנות יותר מהמחטים הסיניות שבהן אנו מטפלים במבוגרים. הדיקור אינו מורגש ואינו כואב ואף ניתן להשפיע ולהפעיל חלק מנקודות הדיקור על ידי אקופונסורה, שזה עיסוי ולחיצות על נקודות הדיקור שנמצאות על גבי הגוף. ניתן להשתמש בטיפול גם בלייזר אקופונקטורה, שזהו מכשיר שהפעיל את נקודות הדיקור בגוף ללא שימוש במחטים. הטיפול בילדים תמיד משולב עם רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא ועיסוי. הטיפול בילדים יכול להתחיל כבר בשלבים המוקדמים של החיים ולאורך כל תהליך ההתבגרות.

אצלנו בקיסר הצהוב מומחים לתחום רפואה סינית עתיקה כשניגשים לטיפול מתחילים מאבחון פיזי של גוף המטופל ולאחר מציאת מוקדי הכאב ומסלולי הכאב העיקריים בהם אנו רוצים לטפל מתבצע שלב דיקור המחטים. 
טיפול-לחיזוק-ילדים

לרפואה הסינית יש הצלחה גדולה בטיפול במחלות הילדים הנפוצות, מחלות כמו אוטיטיס (דלקות אוזניים), מים באוזן והפרעות שמיעה, התקררויות, אלרגיות, אטופיק דרמטיטיס ואסטמה של העור, תופעות שנפוצות אצל ילדים לרוב בשנים הראשונות לחייהם. בנוסף הרפואה הסינית עוזרת  להתמודדות ולעבור בקלות יותר מחלות ילדים קלאסיות כמו אדמת, חצבת, חזרת ואבעבועות רוח וכמובן הרפואה הסינית מטפלת ומסייעת בבעיות התפתחות וגדילה, עיכוב התפתחות הגובה ובעיות ומחלות נוספות רבות. אצלנו במרכז המומחים של הקיסר הצהוב אנחנו מסייעים ומטפלים גם בתופעות של ADD, ADHD, הפרעות קשב וריכוז, הפרעת היפר אקטיביות, דיסלקציה וקשיים לימודיים נוספים.

במרכז הקיסר הצהוב הטיפול כולל בנוסף לדיקור ולטיפולי המגע אנחנו ממליצים על שימוש במיצוי פולן דבורים לחיזוק וטיפול בילדים. פולן הדבורים ידוע בהשפעתו החיובית לחיזוק מערכת החיסון, התפתחות וגדילה בגילאים המוקדמים והזנת הגוף בויטמינים, מינרלים וחומצות האמינו להם אנו זקוקים בשנים הראשונות בחיינו.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי לדיכאון

טיפול טבעי לדיכאון בשיטת הקיסר הצהוב  ישנן מספר סיבות רגשיות מדוע אדם יכול להגיע למצב של דיכאון, הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת במקרים

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד