הפסקת עישון בשיטת הקיסר הצהוב

כל מה שרציתם לדעת על דיקור סיני והפסקת עישון

גמילה מעישון – לא קשה כמו שחשבת

מחקרים רבים כבר נעשו בנוגע לעישון ולהשלכות ההרסניות שלו על הבריאות שלכם. הוכח שהעישון מסרטן, גורם למחלות במחזור הדם, התקפי לב, מחלות של מערכת הנשימה ועוד. רבות הסכנות ועדיין פלח גדול מציבור המעשנים מתקשה מאוד להפסיק את ההרגל המגונה.

אנחנו, במרכז המומחים של "הקיסר הצהוב", מבינים את הקושי, ולכן פיתחנו שיטת טיפול אפקטיבית על מנת להקל עליכם להיגמל מעישון, ולהחזיר לכם את בריאותכם.

 

 
גמילה מעישון

גמילה מעישון – הדרך הנכונה ביותר עבורך

התמכרות לסיגריות היא לא נצחית, כמובן. כאמור, ניתן לעבור גמילה מעישון. אך הדבר החשוב ביותר הוא האפקטיביות של גמילה מעישון, לכן חשוב לבחור בטיפול אשר מותאם אישית למטופל.

אנחנו , ב"קיסר הצהוב", נוכל לעזור לך עם גמילה מעישון על ידי טיפול בדיקור סיני. חשוב להבין, כי במהלך תהליך של גמילה מעישון, הכבד מנקה את עצמו מכל הרעלים שהצטברו בתקופת העישון, שעלולה להיות גם תקופה של שנים רבות. המטרה בטיפול של דיקור סיני היא להאיץ את תפקוד הכבד, דבר שמחזק ועוזר לו לפעול בצורה טובה דיה מבלי להיות תלוי בניקוטין.בשיטת הקיסר הצהוב נגמלים מההתמכרות לניקוטין תוך 72 שעות

את התהליך של חיזוק הכבד והניקוי שעליו לעבור עושים באמצעות דקירות על ידי במחטים סיניות דקות בנקודות דיקור שונות בגוף ומשלבים השתלת מחטים קבועות לאוזניים לתהליך הגמילה. ישנן נקודות דיקור מסוימות אשר משרות מצב של נחת ורוגע, דבר אשר הנגמלים מעישון זקוקים לו עד מאוד, מכיוון שמצב של גמילה מעישון יכול להביא איתו הרבה לחץ ותזזיתיות, שעלולים לדרדר את המטופל חזרה לעשן.

מעבר לגמילה מעישון בשיטת הקיסר הצהוב עושים גם טיפול לשיפור תפקודי הראות וניקוי נזקי העישון. טיפול זה משלב גם ניקוי רעלים על-ידי יוניזציה ואוזון.

גמילה מעישון – אפשר לנצח את ההתמכרות

דיקור סיני הוא אומנם טיפול מעולה ואפקטיבי במיוחד על מנת לצלוח גמילה מעישון, אך זהו אינו פתרון קסם, מי שירצה באמת ויהיה מוכן לעבור את התהליך – יצליח לזכות בבריאות שלו בחזרה. אך דרושה סבלנות והתמדה. טיפול דיקור סיני לגמילה מעישון – הינו תהליך הדרגתי וטבעי יותר משאר הדרכים שמוצעות בשוק, הוא אומנם לוקח מעט יותר זמן, אך התוצאות שלו יעילות ומוכחות הרבה יותר מהתוצאות של דרכים אחרות. ישנם מקרים בהם יש צורך לשלב יחד עם הטיפול בדיקור גם שימוש בצמחי מרפא, אשר יכולים לעזור בניקוי של רעלים מהגוף.ולסייע בתהליכי הגמילה.

גמילה מעישון הינו תהליך פיזיולוגי ונפשי גם יחד, אנו ב"הקיסר הצהוב" מודעים לכך, לכן תקבלו ליווי צמוד  של מיטב המומחים שלנו, בכדי שתקבלו את כל התמיכה שאתם זקוקים לה, וביחד נשיב לכם את הבריאות והחיוניות שלכם.

לפרטים נוספים ויעוץ אישי עם מומחי הקיסר הצהוב צרו קשר עם מרפאתנו ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי !

 

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד