שורף לי בפיפי, מה כדאי לי לעשות?

כל מה שרציתם לדעת על דיקור סיני וטיפול בדלקות בשתן

דלקות בשלפוחית השתן הינן תופעה נפוצה יותר באוכלוסיית הנשים, ביטוי המחלה מופיע בצורה של תכיפות ודחיפות במתן שתן ולעיתים שריפה בזמן השתנה ואף דימום.

כמו כל מחלה חיידקית, דלקת בדרכי השתן יכולה גם לגרום לתופעות של חום עד לפגיעה בכליות ובהרבה מקרים דלקות אלו הן חוזרות ונשנות. הרפואה המערבית מציעה טיפול באנטיביוטיקה וברפואה הסינית ניתן להתגבר על המחלה באמצעות דיקור סיני וטיפול בפורמולות של צמחי מרפא סינים.

הטפול הסיני יעודד ויתמוך במערכת החיסון של הגוף גם באופן כללי כך שהנטייה שלנו לחזור ולחלות בדלקות בדרכי השתן תהיה נמוכה מהרגיל. מחלות נוספות של המערכת האורולוגית, כמו אבנים בכליות, גידולים או ציסטות, גם להם ישנו מזור ברפואה הסינית על ידי טיפולים אינטנסיביים של דיקור במחטים וחימום אזור הכליות, ניתן לעזור ליילד אבנים החוצה ממערכת השתן.

לגברים ישנה תופעה נוספת של הפרעה בהשתנה אשר נובעת מדלקת או גדילה של בלוטת הערמונית. התופעות של פרוסטטה מוגדלת הם קושי במתן שתן, זרימה חלשה ותכיפות במתן שתן בנוסף גם יכול להיווצר הפרעה בתפקוד המיני. ישנו טיפול מיוחד בפרוסטטה מוגדלת בטבליות פולן דבורים אשר גורם לכיווץ בלוטת הערמונית ושיפור המצב הרפואי.

ברפואה המערבית המחלקה שמטפלת בשתן מטפלת גם בנושא של בעיות בתפקוד המיני. בגברים זה יכול להיות תופעות של וריקוצלה, שזו גורמת לירידה בספירת הזרע וכמובן גם לחוסר הורמונים זכריים מסוג טסטוסטרון, שכאשר נוכחותם בדם נמוכה, הגבר יכול לסבול מחולשה בתפקוד המיני ואימפוטנציה. אצל נשים ישנה תופעה ניוונית אותה ניתן לראות במרוצת השנים, תופעה של צניחת רחם, צניחת שלפוחית השתן וחולשת ריצפת האגן.

תופעה זו גורמת לקושי באיפוק ובשליטה על הסוגרים. במצבים אלו ההמלצה הטיפולית היא בדרך כלל ניתוח להרמת השלפוחית או הרחם.

במרכז בקיסר הצהוב אנו מציעים טיפול סיני לחיזוק רצפת האגן, שמשלב דיקור סיני עם אלקטרודות אינפרא אדום לחימום וחיזוק מערכת השרירים של בטן תחתונה ורצפת האגן. בנוסף אנו מלמדים את המטופלת תרגילי חיזוק שאותם היא יכולה לבצע באופן קבוע בבית על מנת לחזק את הסוגרים של השתן.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד