ייחודיות שיטת הקיסר הצהוב

מרכז הקיסר הצהוב היא מרפאת מומחים של רפואה סינית מודרנית. המרפאה עובדת ומטפלת בשיטה ייחודית וחדישה אשר משלבת את כל הידע העתיק של הרפואה הסינית עם טכנולוגיה מערבית מודרנית וחדישה.

הייחודיות בשיטת הקיסר הצהוב היא במתן טיפול אינדיבידואלי ומדויק לכל אדם המגיע לטיפול, אנחנו  מטפלים לא רק בסימפטומים או בבעיה אלה גם במקור ובשורש הבעיה. הטיפול מתחיל באבחון מעמיק שכולל תשאול אישי, בניית מפה אסטרולוגית סינית אישית לפי תאריך הלידה אשר מבוססת על תורת הענפים והגזעים, אבחון מצב דופק ולשון שאלו הן אבחנות סיניות, בדיקת התיק הרפואי שכוללות אבחנות מערביות, בדיקות דם ומעבדה, צילומי רנטגן, C.T., MRI, אולטרא סאונד ועוד. לפי כל הנתונים הללו נקבעת אסטרטגית ותוכנית טיפול אישית. הטיפולים משלבים דיקור (אקופונקטורה) במחטי כסף מיוחדות, צמחי מרפא ייחודיים של המרכז, טיפולי מגע – שיאצו, רפלקסולוגיה, טווינא ומגוון עיסויים והתאמת תזונה. בנוסף אנו משלבים מכשור מתקדם בהתאם לבעיה כמו אלקטרודות, ניקוי רעלים, סאונות אינפרא אדום, אוזון וחמצן ועוד.

אצלנו בקיסר הצהוב מומחים לתחום רפואה סינית עתיקה כשניגשים לטיפול מתחילים מאבחון פיזי של גוף המטופל ולאחר מציאת מוקדי הכאב ומסלולי הכאב העיקריים בהם אנו רוצים לטפל מתבצע שלב דיקור המחטים. 
במרכז הקיסר הצהוב מומחים לרפואה סינית מודרנית יש 7 מחלקות התמחות שונות שנותנים מענה למגוון רחב של בעיות, מחלות ומצבים רפואיים. מטיפולים לשיפור מצב הבריאות הכללי של הגוף, דרך טיפול דיאטה, הרזייה והפחתת שומן, טיפולים בבעיות פסיכולוגיות כמו דיכאון או חרדות עד למחלקות שמטפלות באנטי אייג'ינג ושימור אנרגית החיים, קוסמטיקה סינית וטיפולי אסטטיקה להאטת סימני הזדקנות, מחלקת מגע וספא בא ניתן לקבל טכניקות טיפול שונות מהמזרח הרחוק וכמובן התמחות וניסיון רב בטיפול במחלות כרוניות כמו סכרת, לחץ דם גבוה, עודף כולסטרול ודלקות פרקים, עזרה וסיוע בטיפול גם במצבים אוטואימוניים, מחלות של מערכת העצבים ועוד.
לרפואה הסינית יש פתרונות נוספים על מנת לשלוט ולהפחית את הכאבים מתוך תורת צמחי המרפא הסינית.
ישנן שתי פורמולות מיוחדות לנושא זה, הפורמולה הראשונה נקראת COOMPAIN פורמולה אשר מבוססת על צמחי מרפא סיניות ותפקידה לטפל בכאבי ראש לסוגיו (מיגרנות וכאבי ראש מצררים).

פורמולה הנוספת נקראת MOONWALK פורמולה זו מתאימה לשימוש בכאבים עם רקע אורטופדי וכאבים ריאומטיים.

השילוב של דיקור סיני עם גירוי חשמלי ופורמולת צמחים מתאימה, נותן פתרון אידיאלי לטיפול בכאבים. 

במהלך הייעוץ שניתן במרפאת הקיסר הצהוב ניתנים גם טיפים נוספים ליישום בבית כמו: האם לקרר או האם לחמם את המקום בזמן כאב, שדרך אגב שניהם נכונים רק כל אחד מהשיטות מתאים לסוג מסוים של הכאב. בחימום אנחנו משתמשים לכאבים עם אופי כרוני ובטכניקות קירור אנחנו משתמשים לכאבים שהם יותר פתאומיים או אקוטיים.
לכן בפעם הבאה שכואב לכם תחשבו על הרופאה הסינית, האקופונקטורה ושיטת הקיסר הצהוב להפחתת כאב.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד