איך מרזים בכייף ובקלות בשיטת הקיסר הצהוב

התסריט הזה בטח מוכר לכם, אתם קמים בבוקר עם תחושת נפיחות וכבדות, מתחילים להתלבש וקשה לסגור את המכנסים והחולצה קצת הדוקה, במהלך היום אתם מתעייפים בקלות מדברים קטנים, קשה לעלות במדרגות וכל הזמן יש את החשק המטורף הזה למתוק, לפחמימות, זה מה שעוזר להעביר את היום ולתת אנרגיה.

אז אתם מחליטים שחייבים להתחיל דיאטה, רק המחשבה על זה קצת מייאשת ובכל זאת מחליטים שממחר מתחילים לספור קלוריות ולעשות פעילות גופנית. לאחר כמה ימים אתם מתחילים להרגיש טוב עם עצמכם, כי הפעם אתם מתמידים ומתחילים לראות שינויים שאתם עולים על המשקל.

לאחר כמה זמן מתחיל להיות קצת יותר קשה, המשקל טיפה נעצר, האזור בגוף שהכי רציתם שיצטמצם בהיקפים זה דווקא האזור האחרון שמתחיל לרדת ואתם מוזמנים ליום הולדת, מסיבה או ערב חג וכל כך בא לכם קצת לחרוג מהדיאטה ולנשנש משהו קטן.

ואחרי כמה זמן מבלי ששמתם לב זנחתם את הדיאטה ולאט לאט המשקל חוזר. בתוך תוככם אתם יודעים שבעוד כמה זמן המעגל הזה יתחיל שוב מחדש ורק המחשבה על זה קצת מייאשת.

אין מה להתייאש, למרפאת המומחים של הקיסר הצהוב יש מענה לכל בעיות הדיאטה והרזיה, צלוליטיס, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

הטיפולים במרכז הם ייחודיים וחדישים ומשלבים את הידע והטכניקות של הרפואה הסינית עם מכשור מודרני וחדשני שעוזרים להרזיה אפקטיבית ומבוקרת, חיטוב הגוף באזורים ספציפיים – טיפולים לנפיחות ובצקות ברגליים, השמנה באזור המפשעות והירכיים, בטן תחתונה רופסת, חיטוב וחיזוק שרירי הבטן, השריר של היד האחורית וכל אזור בגוף שדורש חיזוק ועיצוב.

אנחנו ממקדים את הטיפולים למקומות הספציפיים בגוף שאותם אתם רוצים לצמצם ולחטב. הטיפולים עוזרים להגביר את חילוף החומרים, להוריד את הצורך במתוק ופחמימות, להגביר שריפת שומנים, להעלות את האנרגיה והויטליות של הגוף ולשמור על מצב רוח מרומם.

במרכז המומחים של הקיסר הצהוב הטיפול מתחיל באבחון אישי ומעמיק. בודקים את המצב הפיזי והאנרגטי שלכם, בונים לכם מפה אסטרולוגית סינית לפי תאריך הלידה שלכם, בודקים את התיק הרפואי שלכם שכולל את כל האבחנות הרפואיות ובדיקות הדם והמעבדה והכי חשוב שומעים מה השאיפות שלכם מבחינת המשקל וההיקפים של הגוף שאתם רוצים.

לאחר כל זה בונים לכם תוכנית טיפול שמותאמת בשבילכם ומתחילים במסע ביחד. הטיפולים כוללים דיקור סיני שמשולב עם טיפולי מגע שונים כמו, רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא ועוד.

בזמן ששוכבים עם המחטים מורכבות על הגוף גם אלקטרודות באזורים שונים שעוזרות בשריפת השומן ובהצרת ההיקפים. בנוסף מקבלים גם צמחי מרפא סינים ייחודיים של המרכז שעוזרים לדיכוי התיאבון, הגברת חילוף החומרים וירידה במשקל, תזונה מותאמת והמלצה לפעילות גופנית.

בנוסף לכל אלה הטיפולים כוללים ניקוי רעלים בעזרת מכשור מיוחד דרך כפות הרגליים ובעזרת סאונת אינפרא אדום עם שמנים ארומטיים.

והכי חשוב לאורך כל הטיפולים יש לכם ליווי ותמיכה של צוות מקצועי ומיומן, שישמח להיות שם בשבלכם.

לא משנה מה הסיבה שבגללה עליתם במשקל, אכילה מופרזת, הריון, תרופות שונות שגורמות לעלייה במשקל או כל סיבה אחרת, אנו במרכז המומחים של הקיסר הצהוב נוכל לעזור לכם לחזור לגוף שאתם רוצים.

מאמרים נוספים

איך נושמים בסינית

איך נושמים בסינית

איך נושמים בסינית ברפואה הסינית מספרים שהאדם חי וניזון משתי סוגי אנרגיה, אנרגיה מאיכות המזון אותו אנחנו מכניסים לגוף ואנרגיה

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד