הטיפול בתסמונת קדם ווסתית בשיטת טבעית

תסמונת קדם ווסתית, האם אנחנו חייבות לסבול מזה?

יש את הימים האלו, אתן בטח מכירות אותם, הם מתחילים נפלא ונהדר, הכל הולך חלק וכמו שאתן רוצות ואז באיזה שהוא שלב לאט לאט אתן מתחילות להרגיש תחושת נפיחות וחוסר נוחות או כאבים קלים בבטן תחתונה או בגב. 

בהמשך היום או למחרת הכאבים מתחזקים, אתן מתעצבנות מכל שטות ולפעמים גם בלי שום סיבה ומצב הרוח משתנה בצורה קיצונית ומהירה. הוסת עומדת להגיע, המעגל שוב מתחיל ואתן רק רוצות שהוא יסתיים כמה שיותר מהר.

רוב הנשים סובלות מתסמונת קדם ווסתית, שנקרא גם PMS. זה מתחיל בדרך כלל מספר ימים לפני הוסת, יש נשים שמתחילות להרגיש את הסימפטומים כשבועיים לפני הוסת, ומסתיים בדרך כלל יומיים – שלושה אחרי שהוסת מתחילה. 

תסמונת הקדם ווסתית כוללת הרבה מאוד סימפטומים, גם פיזיים וגם רגשיים, שכוללים נפיחות וגודש בשדיים, כאבים ונפיחות בבטן תחתונה, כאבי גב, עלייה במשקל, צורך במתוק, עייפות, אקנה, כאבי ראש, מיגרנות, עצבנות, שינויים חדים במצב הרוח, חוסר סבלנות, נדנודי שינה ועוד הרבה אחרים. 

יש נשים שסובלות מהתסמונת הקדם ווסתית בצורה מאוד חמורה שזה פוגע בתפקוד היום יומי שלהן. לרפואה המערבית אין פתרונות לתסמונת זו וכדי לעבור את הימים האלה בקלות, רוב הנשים לוקחות זה כדורים למניעת כאבים ובמקרים מסוימים גלולות למניעת הריון כדי למנוע את ה- PMS.

אבל למה אנחנו חייבות לסבול מזה אם אפשר לטפל ולמנוע את הופעת הסימפטומים האלו? לרפואה הסינית יש פתרונות. במרכז המומחים של הקיסר הצהוב יש טיפוליים ייחודיים ומדויקים לטיפול בתסמונת הקדם ווסתית, שמשלבים את הידע העתיק של הרפואה הסינית עם מכשור טכנולוגי מודרני. 

הטיפול כולל דיקור סיני, טיפולי מגע שונים כמו, שיאצו, טווינא, רפלקסולוגיה ומגוון עיסויים, פורמולת צמחי מרפא ייחודית לטיפול בכל הסימפטומים של PMS והתאמת תזונה. 

בנוסף לזה יש גם אלקטרודות, חימום אינפרא אדום על אזור הבטן וניקוי רעלים. 

הטיפולים מותאמים לכל אחת באופן אישי בהתאם לסימפטומים ולמצב הפיזי והאנרגטי שלה. אנחנו נעשה כל מה שאפשר על מנת להביא אתכן למצב שתעברו את המחזור בצורה רגועה ונעימה.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד