צמחי מרפא

תוספי מזון של חברת הקיסר הצהוב- בריאות מעל הכל

סובלים מבריאות לקויה בשל האוכל אותו הנכם מכניסים לגופכם?

מעוניינים לחזק את הגוף ולשחרר בעיות רפואיות וכאבים? זה הזמן לרכוש את תוספי המזון של חברת הקיסר הצהוב. 

החברה מעניקה ללקוחותיה מגוון פורמולות ייחודיות מצמחי מרפא סינים המבוססים על הרפואה הסינית המודרנית. 

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום ותצאו מרוצים.

קצת על מרפאת הקיסר הצהוב

מרפאת הקיסר הצהוב חורטת על דגלה את עקרונות הרפואה הסינית המודרנית ומזמינה גם אתכם ליהנות מטיפולים איכותיים ובריאים כאחד. הטיפול הניתן במרפאה הינו טיפול ייחודי וחדשני המשלב שיטות טבעיות בלבד. הייחודיות בשיטת הטיפול של הקיסר הצהוב הוא בעובדה כי ישנו שילוב בין הידע הרב והטכניקות של הרפואה הסינית הקדומה לבין העולם המודרני בו אנו חיים כיום.

מרפאת הקיסר הצהוב מעניקה ללקוחותיה שפע של טיפולים הניתנים בשבע מחלקות שונות כאשר רובן ככולן מטפלות בבעיות בריאותיות ותחלואה: מחלקת קוסמטיקה טבעית, מחלקה לפסיכולוגיה, מחלקה לרפואה סינית, מחלקת דיאטה והרזיה, מחלקת אנטי אייג'ינג, מחלקת מגע וספא וכן מחלקת אורטופדיה וכאב.

מרפאת הקיסר הצהוב מאפשרת לכם ליהנות מטיפולים טובים, מקצועיים וייחודיים המסתמכים על סודות הרפואה הסינית.

תוספי מזון רוכשים רק בקיסר הצהוב

רבים מאיתנו סובלים בחוסר בויטמינים ומינרלים כאלו או אחרים, כאשר תופעה זאת מתרחשת בעקבות התקדמות הגיל או בשל מזון לקוי ואורך חיים לא תקין. אחד הדברים שיכולים לסייע לנו להחזיר את בריאותנו לקו המסלול התקין ולתת לגופנו את מה שהוא באמת צריך הם תוספי המזון. מה הם למעשה תוספי המזון ומאיזה מקום כדאי לרכוש אותם?

תוספי מזון, כשמם כן הם, הם כדורים אשר מוסיפים לנו את תוספי הויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, חלבונים ועוד אשר הגוף זקוק להם ואנחנו לא מקבלים אותם במזון.

ייחודיות המוצרים של חברת הקיסר הצהוב

חברת הקיסר הצהוב הוקמה על ידי בועז ישעיהו, מומחה בעל שם עולמי בצמחי מרפא סינים ורפואה סינית. לאחר שנים של מחקרים וניסיון טיפולי באלפי אנשים, פיתח בועז ישעיהו סדרה שלמה של פורמולות ייחודיות המבוססות על צמחי מרפא סינים בלבד.

ייחודיות הפורמולות זה לא רק בשילוב הייחודי של צמחי המרפא אלה גם בזה שהפורמולות מכילות צמחי מרפא בלבד ללא שום חומרים נוספים, אשר תוספי מזון אחרים מכילים. תוספי המזון של חברת הקיסר הצהוב עוזרות ומטפלות במגוון רחב של בעיות רפואיות ומחלות ומכסות קשת רחבה של נושאים.

 

Bee Polen Tablets טבליות של פולן דבורים הנאספים משדות של צמחי מרפא והן הנחשבות למולטי ויטמין טבעי. בי פולן מכילות ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו המסייעים לחיזוק הגוף ומערכת החיסון.

Extra Low ערכת הרזיה ייחודית המסייעת בתהליכי דיאטה והרזיה בטוחה ובריאה. תוסף התזונה אקסטרא-לו מפחית את התיאבון, מגביר את חילוף החומרים, מפחית אחוזי שומן בגוף ועוד. הערכה מגיעה ביחד עם מדבקות לדיקור עצמי בבית המסייעות לדיאטה.

 

Beautiful קוסמטיקה בלקיחה פנימית. התוסף ביוטיפול תומכת בשימור היופי והאטת ההזדקנות, אנטי אייג'ינג. היא תומכת בשימור והחייאת עור הפנים, מונעת ומטפלת בקמטים וקמטוטים, מעלימה כתמי פיגמנטציה וסימני גיל, ממצקת את העור ומחזירה את האלסטיות והברק הטבעי לעור הפנים.

 

Forever Woman לטיפול בתופעות גיל המעבר. תוסף המזון פוראבר-וומן מקל ומטפל בתופעות של גלי חום, הזעה מוגברת, משפר א איכות השינה, תומך בעצמות ומלחלח את העור. בנוסף הפורמולה מסייעת בשימור מראה הפנים, מיצוק החזה, ועידוד החשק המיני.

 

Twilights לסיוע וטיפול בהפרעות שינה. טוויליטס מרגיע ומרפה את הגוף ומסייעת במצבים של קושי בהרדמות, שינה לא רציפה, שינה קלה ולא עמוקה ויקיצה מוקדמת. הפורמולה משמשת תחליף טבעי ובטוח לכדורי שינה.

 

ComPain לסיוע וטיפול בכל סוגי הכאבים. תוסף המזון קומפיין מקל על כאבים שונים כמו: כאבי ראש, מיגרנות, כאבי שרירים, כאבי גב וצוואר, כאבי שיניים, כאבי מחזור. בנוסף הפורמולה עוזרת לטיפול בתופעות קדם וסתיות. קומפיין משמשת חלופה טבעית ובטוחה לתרופות משככות כאב.

 

Air Supply הפגת מתחים וטיפול במצבי לחץ וחרדה. התוסף אייר סופלי מסייע ומטפל במצבי דיכאון, חרדה, התקפי חרדה, לחץ ומתח נפשיים, מצבי רוח משתניים, חוסר שקט ועוד. אייר סופלי מהווה חלופה טבעית ובטוחה לתרופות הרגעה ונוגדות דיכאון.

 

Fertilon להעצמת הפוריות ותמיכה במהלך ההיריון ולאחר הלידה. פרטילון היא פורמולה המגבירה את הפוריות אצל גברים ואצל נשים, מחזקת את הגוף, תומכת בגוף במהלך כל ההריון, מעודדת ייצור חלב בזמן ההנקה ומשקמת את הגוף לאחר הלידה.

 

MoonWalk לטיפול בבעיות אורטופדיות וכאבים ריאומטיים. תוסף התזונה מון-ווק מסייע ומטפל בכאבים אורטופדים ומצבים דלקתיים וריאומטיים כמו: פריצת דיסק, כתף קפואה, דלקות פרקים, טניס אלבו, כאבי ברכיים ועוד. מון-ווק מהווה חלופה טבעית ובטוחה לתרופות נוגדות דלקת.

 

כאשר אנו רוכשים תוספי מזון חשוב לוודא כי הרכישה נעשית מחנות מקצועית וידועה בתחומה. חברת הקיסר הצהוב מציעה לכם מגוון רחב של תוספי מזון אותם תוכלו לרכוש במחיר אטרקטיבי במיוחד ולדעת כי אכן רכשתם מוצר איכותי וטוב. תוספי המזון של חברת הקיסר הצהוב הינם בעלי תו תקן בריאותי ואישור משרד הבריאות.

 

מעוניינים לשפר את בריאותכם ולהעניק לגוף את האלמנטים החסרים לו? זה הזמן להגיע אל מרכז הקיסר הצהוב וליהנות ממגוון רחב של תוספי מזון וטיפולים המסייעים לגוף ולבריאות. 

תודות למגוון רחב של תוספי התזונה תוכלו לסייע לגופכם להתחזק ולהתרפא. אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז הקיסר הצהוב ואחד מצוות המומחים ישמח להתאים לכם את תוסף המזון הטוב ביותר עבורכם.

 

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד