מעי רגיז או מעי רגיש?

אתם מוצאים את עצמכם יושבים בבית ללא יכולת לתפקד והכאבים הם איומים?

שוב ההליכה לשירותים בלתי נסבלת ואפילו מפחידה?

לרפואה הסינית יש טיפולים מדהימים ופתרונות להקלה וריפוי ממצבים של מעי רגיז

סימפטומים המעי הרגיש

מעי רגיז מאוד שכיח באוכלוסיה וחלק נכבד מהאנשים סובל מהתופעה. הסימפטומים הנפוצים ביותר בתופעת המעי הרגיז או בשמו הנוסף מעי רגיש באים בדרך כלל לידי ביטוי בכאבי בטן חריפים, בעיקר באזור הבטן התחתונה, לחץ בפי הטבעת וכאבים חריפים בזמן יציאות. היציאות עצמם יכולות לנוע משלשול לעצירות והן מלוות לפעמים בכאבים או צריבות בפי הטבעת ובחלל הבטן התחתונה.

ישנם אנשים שהתופעה מגיעה בצורה הקלה והיא לא מפריעה לחיי היום יום וישנם אנשים שהתופעה של מעי רגיז היא מאוד חמורה עד למצב שהם אינם יכולים לתפקד כלל. 

האבחון של מעי רגיז לפי הרפואה המערבית הוא לרוב על ידי שלילה של בעיות רפואיות אחרות שקשורות למעיים. ברגע שלא מוצאים שום בעיה אחרת מאבחנים את המצב כמעי רגיז. הטיפול המערבי כולל בדרך כלל שיניים בתזונה, שינויים באורך החיים ובמקרים מסוימים לקיחה של תרופות לסימפטומים שמלווים את המעי הרגיז.

אך הרופאים עדיין לא יודעים איך לטפל ולהעלים את הבעיה.

האם ניתן להתרפא ממעי רגיז?

הראיה הסינית שונה בדרך האבחון והטיפול שלה מהרפואה המערבית. המקור למעי רגיז או מעי רגיש זה לרוב מצבי מתח ולחץ נפשיים, עומס רגשי ותזונה לקויה. ברפואה הסינית הטיפול במעי רגיז כולל בנוסף לחיזוק מערכת העיכול גם חיזוק נפשי ושחרור לחצים. שילוב הטיפול בהיבט הפיזי ובהיבט הנפשי עוזר לטפל ולרפא את תופעות המעי הרגיז.

במרפאת הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית, פיתחו שיטה ייחודית לטיפול במגוון בעיות רפואיות. אחת ההתמחויות של המרפאה זה טיפול בבעיות מעיים וביניהם במעי רגיז.

הטיפול במרפאת הקיסר הצהוב כולל שילוב של טכניקות עתיקות של הרפואה הסינית עם מכשור טכנולוגי מתקדם. הטיפולים נעשים על ידי דיקור סיני, דיקור אוזניים, טיפולי מגע כמו רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא ועיסוי, פורמולות מצמחי מרפא סינים והתאמת תזונה אישית ובנוסף אלקטרודות וחימום אינפרא אדום.

הטיפולים עובדים על חיזוק הגוף באופן כללי וחיזוק מערכת העיכול בפרט, הרגעת הנפש ושחרור לחצים רגשיים. השילוב של כל אלו יביאו אתכם למצב של גוף בריא ונפש בריאה ללא תופעות של מעי רגיז.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי לדיכאון

טיפול טבעי לדיכאון בשיטת הקיסר הצהוב  ישנן מספר סיבות רגשיות מדוע אדם יכול להגיע למצב של דיכאון, הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת במקרים

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד