טיפול בהפרעות שינה בשיטת הקיסר הצהוב

מחקרים רבים כבר הוכיחו את חשיבותן של שעות שינה סדירות ותקינות על מנת להצליח לנהל אורח חיים בריא ומאוזן. כיום, סגנון החיים המערבי דורש שעות שינה קבועות בכדי לצלוח את כל הלחץ, המתח והעצבים שנצברים במהלך היום.

אך הרבה מאוד אנשים סובלים כיום מנדודי שינה והפרעות שינה אשר יכולות לפגוע בתפקוד ובאיכות החיים. שינה לא רציפה וטובה יכולה לפגוע באיזון הכללי של הגוף ולגרום לבעיות רפואיות ולכן חשוב מאוד לטפל בכך.

במרכז הקיסר הצהוב פיתחו מגוון של דרכי טיפול ייחודיות על מנת שתוכלו לחזור לישון בשקט.

הפרעות שינה – לא מצב קבוע

שנת לילה טובה הכרחית לחיים בריאים, לא פחות מתזונה נכונה ופעילות ספורטיבית. כיום, אנשים רבים מתלוננים על הפרעות שינה, אשר פוגעות באיכות החיים שלהם בצורה משמעותית ביותר. הפרעות שינה יכולות להתבטא בקושי להירדם, בשינה לא רציפה או ביקיצה מוקדמת, מה שכמובן יכול לתסכל ולהוסיף לרמת המתח בגוף, ורק להקשות עלינו לישון טוב.

לכן, במרכז הקיסר הצהוב פיתחו פורמולה ייחודית לסיוע וטיפול בנדודי שינה והפרעות שינה. הפורמולה TWILIGHTS הינה תחליף טבעי לכדורי השינה הקונבנציונליים, אשר טומנים בחובם תופעות לוואי כגון התמכרות, הרגשת תלות ושינויים פיזיולוגיים לא נעימים. השימוש בפורמולה הייחודית של הקיסר הצהוב מותר לאורך זמן ואינו פוגע ברמת התפקוד בשעות הערות במהלך היממה.

צמחי המרפא הסינים אשר מרכיבים את הפורמולה TWILIGHTS יעזרו לכם להחזיר לגוף את האיזון שלו באופן טבעי.

הפרעות בשינה – אתה לא חייב לחיות עם זה

במרכז המומחים של "הקיסר הצהוב" בהנהלת בועז ישעיהו, יודעים להתאים לכל מטופל את תוכנית הטיפול האישית שמתאימה לו במיוחד – על ידי אבחנה אישית, של מפה אסטרולוגית סינית לפני תאריך הלידה שלו.

תוכנית הטיפולים כוללת שילוב של מספר טכניקות כמו דיקור סיני לחיזוק ואיזון הגוף ובמיוחד את המערכות וההורמונים שקשורים לשינה טובה ורגועה, טיפולי מגע שונים שעוזרים להרגיע את הגוף והנפש, פורמולת צמחי מרפא TWILIGHTS  ועוד.

השילוב של כל הטכניקות הללו בטיפול עוזר בתוך מספר קטן של טיפולים לחזק את הגוף, להרגיע את הנפש ולהביא את הגוף למצב של שינה רציפה ואיכותית ללא קושי בהרדמות וביקיצה. טיפולי הדיקור עוזרים מאוד לשחרר לחצים ומתחים שנאגרים בגוף במהלך היום, אותם לחצים ומתחים אשר מקשים על ההרדמות ועל שינה רצופה שהכרחית לבריאות.

לפרטים נוספים ויעוץ אישי אנא פנו למרפאת הקיסר הצהוב ונחזור אליכם עם פתרונות בריאים וטבעיים לנושא של הפרעות שינה ונדודי שינה והמלצות לטיפול המתאים לכם באופן אישי.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד