איך נושמים בסינית

איך נושמים בסינית

ברפואה הסינית מספרים שהאדם חי וניזון משתי סוגי אנרגיה, אנרגיה מאיכות המזון אותו אנחנו מכניסים לגוף ואנרגיה נוספת מהאוויר הנקי אותו אנחנו נושמים. היום בעולם המודרני המתועש, אנחנו נחשפים לכמויות גבוהות ובלתי מבוטלות של רעלנים שנמצאים באוויר אותו אנחנו נושמים.

מדובר על שמנים ארומטים שנפלטים מתעשיות הגומי, פיטואסטרוגנים שנפלטים מארובות המפעלים ועשן מפויח של שריפת נפט ובנזין במערכות החימום וכמובן מהמכוניות ומהעומס בכבישים. כל הרעלים הללו מחלישים את גוף האדם ופוגעים במערכת הנשימה בכלל ובריאות בפרט.

הרעלים הללו יכולים לגרום לתופעות של אלרגיות נשימתיות, שיעול כרוני עם ליחה, נטייה גבוה יותר לחלות בדלקת ריאות, בברונכיט ובמצבים הקשים ניתן לראות גם פגיעות של אמפיזמה. אותן תופעות יכולות להתבטא גם על גבי עור הגוף והפנים.

לפי הפילוסופיה והרפואה הסינית העור נחשב לריאה השלישית של הגוף ואנחנו נושמים דרך נקבוביות העור, לכן ניתן לראות גם תופעות כמו אסטמה של העור, אטופיק דרמטיטיס, סבוראה, פריחות ואקזמות.

אצלנו בקיסר הצהוב מומחים לרפואה סינית מודרנית לוקחים את נושא הנשימה ושיפור תפקודי הריאות ברצינות. אנחנו מציעים מספר טיפולים אשר יכולים לעזור להתנקות מהרעלים הללו ועל ידי כך לשפר את איכות החיים.

 

ההמלצות הבסיסיות כוללת פעילות גופנית לשיפור תפקודי לב ריאה, טיפול ייחודי בניקוי רעלים על ידי אלקטרודות שעושות יוניזציה וסופחות רעלים החוצה מהגוף דרך כפות הרגליים, בנוסף, לנו בקיסר הצהוב ישנה סאונה צמחית אשר מטפלת בכל המצבי האלרגיה של העור, מסייעת בתפקודי הנשימה ומנקה רעלים, את הסאונה אנחנו משלבים בטיפול גם במרפאה וגם אצל המטופל בבית.

 

כמובן שהטיפולים כוללים גם דיקור סיני במספר נקודות השפעה על גבי הגוף אשר מסייע גם הוא לשיפור תפקודי הריאה ולהחלמה ממחלות COPD, אלרגיות, אסטמה ועוד. הדיקור הסיני בנושא זה משולב בדרך כלל עם פורמולות צמחי מרפא סינים לחיזוק האנרגיה של הריאות ולניקוי הרעלים.

דבר שאסור לשכוח וצריך להדגיש, יש ברפואה הסינית טיפול מיוחד שכולל דיקור מחטים באוזן, שיכול לסייע לגמילה מעישון, העישון נחשב אחד הסוכנים שמזהמים ומחלישים את הריאות.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד