טיפולי האטת הזדקנות - אנטי איג'ינג

טיפולי האטת הזדקנות - אנטי איג'ינג

צעיר לנצח גרסת הקיסר הצהוב

לפני אלפי שנים הקיסרים הסינים, העל כימאים, אנשי דת ואנשי רפואה כולם מחפשים את "פרח לב הזהב" את אותה דרך בה נוכל לשמר את הנעורים שלנו והישאר צעירים לנצח את הסוד הזה אנחנו הולכים לפצח ולהבין בכתבה הזאת.

מה זה אנטי איג'ינג?

אנטי איג'ינג זה לא באמת שמישהו הולך ללחוץ SNUZ על התאריך שלנו למות כך שנוכל להמשיך לחיות לתמיד אבל הרעיון של אנטי איג'ינג האמיתי זה מקסימום ניצול הזמן ומקסימום אנרגיה לכל הזמן, זה אומר שהאינדיקציה האמיתית להרגיש את האפקט הטיפולי באנטי איג'ינג זה להרגיש פחות עייפות, יותר ערנות, נמרצות, יכולות הריכוז משתפרות, החושים הופכים להיות חדים יותר ויש לנו חשק ואנרגיה לכבוש את החיים.

הפריקים האמיתיים של שיטת הטיפול בקיסר הצהוב לא מסתפקים רק בזה ואנחנו מוסיפים לטיפול הכוונה לתזונה איכותית ובריאה ללא רעלים ללא כימיקאלים משתמשים בכמויות גבוהות של צמחי מרפא סיניים אשר באים בצורת פורמולות לחיזוק מערכת החיסון כמו BEE POLLEN ופורמולות צמחים נוספות שתפקידם לשמר את האנרגיה, הבריאות והאון המיני.

אצל נשים בוגרות בנוסף לכל טיפול האנטי איג'ינג הרגיל מטפלים גם בכל הנושא של השימור ההורמונאלי.

לרפואה הסינית יש פתרונות מצוינים שיכולים לעזור להעלות את הורמון האסטרוגן אותו נשים מאבדות,  בדרך כלל, לקראת גיל המעבר. לעיתים בטיפולים מוצלחים, אפשר לראות שחלקן ממשיכות ומקבלות את המחזור החודשי גם בגילאים המאוחרים, וכך נישאר ללא שחיקה. ברמה החיצונית ועל אחת כמה וכמה לא ברמה הפנימית.

לסיכום כמה דקירות של הרופא הסיני ותוכלו להיות יפים וצעירים לאורך השנים.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד