כאבי מחזור

שיאצו

רפואה יפנית

שיאצו הוא טיפול במגע שהתפתח ביפן במאה העשרים, הוא התפתח מתוך טכניקות סיניות עתיקות והוא מבוסס על הפילוסופיה של הרפואה הסינית. הפירוש המילולי של המילה שיאצו הוא שי – אצבע ואצו – לחץ. פירוש השם מסביר את אופן הטיפול, הלחיצות על הגוף נעשות באמצעות האצבעות, האגודלים, המרפקים, הברכיים וכפות הרגליים.

מטרת טיפול השיאצו זה להביא את הגוף לאיזון אנרגטי, זה טיפול עדין, מרגיע ומפנק. הלחיצות בטיפול השיאצו נעשות על גבי ערוצי אנרגיה שנמצאים בגוף ונקראים מרדיאנים, במטרה לשחרר חסימות ולאזן את הזרימה האנרגטית בהם.

השיאצו המסורתי מתבצע על גבי מזרונים אך גם מבצעים אותו על מיטות טיפול. בשיאצו הטיפול זה האבחון והאבחון זה הטיפול, כלומר, מתחילת הטיפול ולאורך כל הטיפול כאשר המטפל לוחץ על הגוף הוא מרגיש את המצב האנרגטי של הגוף ורואה היכן יש עודף שצריך לפזר והיכן יש חסר שצריך למלא ובהתאם לזה מחליט איך והיכן ללחוץ.

במצב תקין האנרגיה זורמת בצורה חופשית במרידיאנים, שהם ערוצים אנרגטיים שזורמים לאורך הגוף, וזה שומר שהאיברים הפנימיים יעבדו בצורה תקינה. בעקבות אורך חיים לא תקין, שכולל תזונה לקויה, חוסר שינה, עודף של לחץ ומתח, חוסר פעילות גופנית, ישיבה ממושכת ועוד..

הגוף מגיע למצב של חוסר איזון ונוצרות חסימות אנרגטיות בגוף, מצב זה יוצר חוסר איזון באיברים או באזורים שונים בגוף ובעקבות כך מתפתחות בעיות ומחלות.

מטרת טיפול השיאצו זה לפתוח את החסימות האנרגטיות ולאזן בין העודף והחסר שנוצרו בגוף ועל ידי כך לאזן ולרפא את הגוף.

השיאצו הוא טיפול עדין ומאוד מרגיע, הוא מביא את המטופל לשלווה עמוקה. הוא מטפל במגוון רחב של בעיות רפואיות כמו שחרור של מתח ולחץ, כאבי גב וצוואר, כאבי ראש ומיגרנות, PMS, נדודי שינה, עייפות, בעיות עיכול, חרדות ודיכאון, חיזוק מערכת החיסון ועוד.

במרפאת הקיסר הצהוב יש צוות מומחה של מטפלי שיאצו. אנו מאמינים שחלק חשוב מהריפוי זה להביא את הגוף למצב של רוגע ושלווה, במצב זה בגוף מחלים יותר מהר. את טיפולי השיאצו אנו עושים כחלק בלתי נפרד מטיפולי הדיקור, בזמן שהמטופל שוכב עם המחטים הוא מקבל טיפולי מגע בהתאם לבעיה בה הוא מטופל, שיאצו הוא אחד מטיפולי המגע שניתנים. 

בנוסף במרפאת הקיסר הצהוב ניתן לקבל טיפול שיאצו כטיפול אינדיווידואלי ומלא שעוזר לשמור על גוף מאוזן ובריא. 

מאמרים נוספים

שיאצו

שיאצו

שיאצו רפואה יפנית שיאצו הוא טיפול במגע שהתפתח ביפן במאה העשרים, הוא התפתח מתוך טכניקות סיניות עתיקות והוא מבוסס על

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד