טיפול טבעי לדיכאון בשיטת הקיסר הצהוב

 ישנן מספר סיבות רגשיות מדוע אדם יכול להגיע למצב של דיכאון, הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת במקרים של דיכאון באמצעות מתן כדורים, לעומתה, הרפואה הסינית מעדיפה טיפול טבעי לדיכאון שאינו מפתח תלות של האדם בחומרים שהוא מקבל במהלך הטיפול.

כיצד מאבחנים סימנים של דיכאון

 דיכאון יכול לנבוע ממצבים שונים המופיעים לנו בחיים כמו: אובדן של אדם יקר וקרוב, מחלה קשה, תהליך גירושין, פיטורים, טלטלה במצב הכלכלי המביאה לפגיעה בדימוי העצמי של האדם. מבחינה ביולוגית דיכאון נוצר עקב חוסר סרטונין במוח ומבחינה פסיכולוגית דיכאון  מאובחן לפי מספר סימפטומים שונים:

* הפרעות שינה – שינה מרובה או אי סדירות בשינה

* ירידה בכושר החשיבה וביכולת הריכוז

* חוסר תיאבון קבוע המלווה בירידה במשקל כשלפעמים התגובה הפוכה, אכילה מופרזת ולפעמים בלתי נשלטת ועליה במשקל.

* ירידה בחשק המיני

* הסתגרות האדם בתוך עצמו, אובדן עניין או הנאה בפעילות שגרתית.

* חוסר יוזמה, אדישות, חוסר מעשה ופעילות

* רגשות אשמה ותחושה של חוסר ערך עצמי

טיפול טבעי לדיכאון מהווה דרך טיפול מקובלת ויעילה. הרפואה הסינית מציעה סוגי טיפול שונים המאפשרים לאדם להשתחרר באופן מדורג ומבוקר מהמצב הנפשי הקשה שבו הוא שרוי.

ממה מורכב טיפול טבעי לדיכאון

 ברפואה הקונבנציונאלית הטיפול המקובל לדיכאון זה על ידי מתן של תרופות נוגדות דיכאון שונות, כמו רסיטל, סרוקסט, לוסטראל, ציפרלקס, פרוזק ועוד. לתרופות אלו יש הרבה תופעות לוואי ולפעמים צריך להחליף אותן לאחר תקופה משום שההשפעה שלהן פוחתת. לא הרבה אנשים יודעים שישנה דרך טבעית ויעילה לטפל ולהעלים את מצבי הדיכאון.

טיפול טבעי לדיכאון נחשב לטיפול הנכון והיעיל ביותר, אך חשוב ומומלץ לעשות אותו אצל מטפלים המקצועיים והמוסמכים ביותר לטיפול זה. במרפאת הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית, פתחו במיוחד מחלקה המתמחה בבעיות פסיכולוגיות ופסיכיאטריות.

כל המטפלים במחלקה זו עברו הכשרה מיוחדת על ידי בועז ישעיהו, מומחה בעל שם עולמי ברפואה סינית וצמחי מרפא. כל אחד המגיע למרפאת הקיסר הצהוב עובר אבחון אישי ומעמיק על מנת לבדוק את מצבו הבריאותי, הפיזי והנפשי ולראות מה המקור לדיכאון.

לאחר האבחון בונים לכל אחד תוכנית טיפול ייחודית מותאמת אישית. הטיפולים בקיסר הצהוב כוללים דיקור סיני לאיזון הגוף והרגעת הנפש, דיקור אוזניים על מנת להמשיך את הטיפול בבית, פורמולה מצמחי מרפא העוזרת להשקיט את הנפש, טיפולי מגע העוזרים להגיע למצב של רוגע ושלווה ועוד.  

הפורמולה הטובה ביותר לטיפול טבעי בדיכאון היא הפורמולה Air Supply מבית הקיסר הצהוב. Air Supply מורכבת מצמחי מרפא סינים המטפלת במצבי דיכאון ומצבים רגשיים נוספים. זו פורמולה ייחודית להפגת מתחים ולחצים נפשיים וטיפול בדיכאון וחרדה. היא עוזרת בהתמודדות עם מצבי רוח משתנים, לחץ בחזה, תחושת מחנק, דפיקות לב מואצות ועוד.

ל- Air Supply יש השפעה דומה לתרופות נוגדות דיכאון והרגעה והיא מהווה חלופה טבעית ובטוחה לתרופות אלו.

 

מחפשים טיפול טבעי לדיכאון? רוצים להימנע מלקחת תרופות או להפסיק אותם? הגעתם למקום הנכון, מרפאת הקיסר הצהוב תיתן לכם מענה טבעי למצבי הדיכאון.

צרו קשר עוד היום ונשמח לעזור לכם.

מאמרים נוספים

שיאצו

שיאצו

שיאצו רפואה יפנית שיאצו הוא טיפול במגע שהתפתח ביפן במאה העשרים, הוא התפתח מתוך טכניקות סיניות עתיקות והוא מבוסס על

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד