דיקור להרזיה בשיטת הקיסר הצהוב

דיקור להרזיה בשיטת הקיסר הצהוב

כל מי שניסה לפחות פעם או פעמיים להרזות יודע שמדובר על מבצע שאיננו קל כלל וכלל. ישנן דרכים רבות להשיל ממשקלכם, חלקן ידועות יותר וחלקן פחות. חלקן גם עוזרות יותר וחלקן פחות. דרך טובה ויעילה מאוד לעשות זאת היא באמצעות שיטת "הקיסר הצהוב" הנעשית בשילוב מחטים סיניות, שיטה בדוקה ומוכחת להורדה במשקל.

כיצד מסייע הדיקור?

דיקור להרזיה, הינו שיטה מוכחת וידועה לירידה במשקל. דיקור להרזיה, מסייע בחילוף חומרים, מוריד את התאווה לאוכל, ומרגיע את הנפש. אנשים רבים לא מצליחים לרזות ותהליך הדיאטה קשה להם מאוד. הקושי בירידה במשקל יכול לנבוע מסיבות רבות שחלקן רגשיות וחלקן פיזיות:

  • מצבים נפשיים, כגון, דיכאון, חרדה וסטרס. אנשים הנמצאים במצבי דיכאון, לחץ ומתח, יאכלו מכל הבא ליד, הרי האוכל ידוע כמנחם.
  • מצבים הורמונאליים לא מאוזנים מביאים לעליה במשקל, כמו, מטבוליזם לקוי, נטייה גנטית ועוד.

דיקור להרזיה, לא רק יסייע לכם לרדת במשקל ולשמור עליו, אלא גם יביא אתכם לאיזון נפשי ורגיעה.

מדוע הדיקור הוא כה חשוב למי שרוצה לרזות?

טיפולי הרפואה הסינית להרזיה, הכוללים בתוכם דיקור, צמחי מרפא, תזונה מותאמת אישית וטיפולי מגע, עובדים על הגוף כולו, כולל הנפש ומאזנים את הגוף ברמות שונות כמו לדוגמא:

  • הטיפול הסיני מאזן ואת הפעילות ההורמונאלית, ובמיוחד את ההורמונים הקשורים לבלוטת התריס, ובצורה זו מגביר את קצב חילוף החומרים.
  • הטיפול הסיני מסייע ומטפל בבעיות ומחלות הקשורות לבלוטת התריס.
  • הטיפול הסיני משחרר אנדורפינים המרגיעים את הגוף.
  • הטיפול הסיני מאזן את האיברים הפנימיים בגוף, במיוחד את איברי מערכת העיכול ועל ידי כך תהליך העיכול וספיגת המזון יהיה טוב יותר.
  • בנוסף, הטיפול הסיני יעיל מאוד לניקוי רעלים. חלק חשוב מטיפולי ההרזיה זה ניקוי רעלים, על מנת שהמשקל ירד בצורה קלה ומהירה יותר.
 
 

כבר אין יותר שום צורך בדיאטות רעב, דיקור להרזיה היא השיטה הקלה והבריאה להשיל ממשקלכם. התהליך מביא לאיזון כל הגוף ולהבראה ולכן מדובר על טיפול כוללני ולא נקודתי. מי שמעוניין לחוות את הטיפול חייב גם לגלות מוטיבציה וכוח רצון, גם עם הטיפול, עדיין לא תוכלו לאכול מכל הבא ליד, אלא תצטרכו לשמור על אורח חיים תקין. באמצעות הדיקור תהליך ההרזיה יהיה הדרגתי, אין מדובר על דיאטת כאסח, אבל התהליך גם יהיה מאוזן ובריא. התהליך הוא כוללני. קודם כל המטפל יאבחן אתכם ואת הבעיות מהן אתם סובלים, הדיקור מיועד לאזן אתכם ולחזק אתכם אנרגטית. כמו כן תקבלו הדרכה לתזונה נאותה ובריאה ואורח חיים נכון.

מטרת הדיקור היא ליצור ירידה הדרגתית ומאוזנת במשקל תוך כדי חיזוקה של מערכת העיכול כמו גם שאר המערכות בגוף. תהליך דיקור להרזיה, מתבצע באמצעות החדרת מחטים לנקודות שונות בגוף, במיוחד באזורי ההשמנה העיקריים כמו בטן ומותניים. הטיפול איננו כואב כלל. באמצעות הדיקור ניתן יהיה לווסת תחושות רעב, לשפר את חילוף החומרים, לשפר את תפקוד מערכת העיכול, להקנות לגוף תחושה של חיוניות, ואותם אזורים אשר ידקרו באמצעות המחטים הסיניות, היקפם יצומצם.

אצלנו במרפאת הקיסר הצהוב משלבים בטיפולי ההרזיה טכנולוגיות ייחודיות למרכז הקיסר כמו : אלקטרו אקופונקטורה , אלקטרודות להצרת היקפים ופיסול הגוף וטיפולי סאונת ההרזיה להפחתת משקל. כל אילו יובילו אותך למשקל הרצוי ולחיטוב מקסימאלי.

לקיסר הצהוב פורמולת צמחים סיניים ייחודית שנקראת EXTRALOW אשר עוזרת לדיכוי התיאבון והפחתת המשקל.

EXTRALOW מומלצת לשימוש בכל תהליכי הדיאטה ומותרת לשימוש לאורך זמן ממושך גם כדי לשמור עלינו רזים לתמיד.

 

מעוניינים להרזות? רוצים להשיל ממשקלכם בצורה יעילה אבל גם בריאה ומאוזנת? צרו עוד היום קשר עם הקיסר הצהוב, אימפריית טיפולים אלטרנטיביים, ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים

איך נושמים בסינית

איך נושמים בסינית

איך נושמים בסינית ברפואה הסינית מספרים שהאדם חי וניזון משתי סוגי אנרגיה, אנרגיה מאיכות המזון אותו אנחנו מכניסים לגוף ואנרגיה

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד