טיפולים טבעיים לפתרון בעיות פריון !

כל מה שרציתם לדעת על טיפולי פוריות בקיסר הצהוב

בעיות פריון יכולות להתגלות אצל נשים וגברים. ישנם סיבות רבות להופעת בעיות פריון. הרפואה הסינית מציעה פתרונות שונים ומגוונים, שביכולתם לסייע לנשים ולגברים להתגבר על בעיות הפריון ולהיכנס להריון מבלי התערבות של הרפואה הקונבנציונאלית.

חלוקה שווה בין גברים לנשים בנושא של בעיות פריון

 

אי-פריון הינו הפרעה במערכת הרבייה, שבד"כ מאובחנת כשנה לאחר שבני הזוג מנסים להביא ילד לעולם, ללא הצלחה. לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים, מתחיל בירור מדוע הזוג אינו מצליח להתעבר, כשהבירור מתחיל אצל האישה, ורק לאחר שהיא נמצאת כפורייה, הבירור עובר לגבר. אי-פריון מוגדרת כבעיה רפואית. החלוקה בין גברים ונשים בנושא של בעיות פריון היא שווה. למרפאות הבודקות בעיות פריון אצל זוגות מגיעים 35% גברים ו-35% נשים עם בעיות של אי-פריון. ביתר המקרים, בעיות פריון יכולות להופיע אצל שני בני הזוג במקביל או במקרים מסוימים לא מוצאים בעיה אצל אף אחד משני בני הזוג.

הרפואה הסינית המודרנית מציעה שורה של פתרונות להתמודדות עם הנושא של בעיות פריון, בין היתר, הטיפולים כוללים טיפולי דיקור וטיפולים בעזרת צמחי מרפא על מנת לחזק ולאזן את הגוף בכלל ואת מערכת הרבייה בפרט.

 

 
פריון בקיסר הצהוב

מהן הסיבות להיווצרות של בעיות פריון

בעיות פריון יכולות להופיע כשהאישה מעל גיל 30 ויש לה היסטוריה של מחלות דלקתיות באגן. אך יש מספר רב של גורמים היכולים להשפיע ולגרום לבעיות פריון ולהקשות על בני הזוג להביא ילדים לעולם כמו לדוגמא: הפלות יזומות, מחזור לא סדיר, שיבושים בביוץ, פגיעה בחצוצרה, היצרות של צוואר הרחם, בעיות במבנה התקין של הרחם, חוסר איזון הורמונאלי ועוד. ברפואה הקונבנציונלית הפיתרון שניתן לבעיות אלו זה מתן הורמונים, ניתוחים במקרים מסוימים, טיפולי הזרעה וטיפולי הפריה, הנקראים IVF.

דרך נוספת לטפל בבעיות פריון זה בעזרת הרפואה הסינית. הרפואה הסינית מאבחנת בדרכה, בעיות פריון אצל נשים וגברים, ומציעה פתרונות המגבירים את הפוריות אצל שני בני הזוג. מדובר בטיפולים שאינם כרוכים בניתוחים או בתהליכים רפואיים קשים או מכאיבים, אך התוצאות משביעות רצון, עבור כל הצדדים. ילדים רבים הגיעו לעולם, בזכות הפתרונות המתקדמים והייחודיים של הרפואה הסינית המודרנית.

 

דרכי הפתרון של הרפואה הסינית עם בעיות פריון

לפעמים הסיבות של בעיות פריון אינן קשורות למצב פיזי המחייב התערבות חודרנית, למשל, באמצעות ניתוחים, אלא מקורן בבעיות שניתן לפתור בצורה קלה אך לא פחות יעילה.

במרפאת הקיסר הצהוב, בהנהלת בועז ישעיהו, ישנם טיפולים חדישים וייחודים לטיפול בבעיות פריון אצל גברים ואצל נשים. בועז ישעיהו פיתח, בעזרת הידע והניסיון הרב שיש לו, פורמולה ייחודית הבנויה מצמחי מרפא סינים, הנקראת Fertilon. פורמולת Fertilon מהווה פריצת דרך בטיפול בבעיות פריון אצל נשים וגם גברים. היא מסייעת בהעצמת הפוריות  וחיזוק הגוף. לנשים המנסות להיכנס להריון, פרטיל-און מסייעת באיזון ההורמונאלי, מעשירה את הדם ומטפלת במצבים של אנמיה ומחזקת את כל המערכת הרבייה על נמת שיוכלו להיכנס להריון בצורה קלה ומהירה. בנוסף, פורמולת הפרטיל-און תומכת בגוף גם בזמן ההיריון על מנת שהוא יעבור בקלות וללא שום בעיות. לאחר הלידה הפרטיל-און מחזק את הגוף לשיקום מהיר יותר ומעודד ייצור חלב. אצל גברים, פורמולת Fertilon מסיעת לשיפור ספירת הזרע ואיכות הזרע ויכולת התפקוד המיני!

 

רוצים להיכנס להריון במהירות וביעילות? רוצים להימנע מטיפולי פוריות? אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית, ואחד מצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשרותכם ולהתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

 

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד