מתיחת פנים, הגדלת חזה או הזרקה של חומצה אלרונית, מה כדאי לי לעשות?

בחיים המודרניים של שנת 2018 שהרפואה כבר הגיע והצליחה להאריך לנו את תוחלת החיים חשוב לנו להמשיך להיראות צעירים ולשמר את הנעורים

כל אחד רוצה להיראות צעיר השאלה הנכונה ביותר היא איך לעשות את זה?

לרפואה הסינית יש פתרונות. עוד בתקופה העתיקה חיפשו הסינים את סודות החיים איך להמשיך לחיות בגילאים המאוחרים ואיך לשמר את היופי והנעורים גם כן. בסין העתיקה, את הקיסרית אשתו של הקיסר הצהוב, היו רוחצים באמבט שמכיל תערובות צמחי מרפא, אבקת פנינים וחלב של נשים מניקות על מנת לשמר את היופי והצעירות. עור הפנים של אותה קיסרית, שנחשבה דאז אחת הנשים היפות בסין, טופח ושומר על מנת שישאר עם מראה צעיר וללא קמטים.

היום במערב וכן אצלנו, במרכז הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית

נותנים פתרונות ייחודים מתוך הרפואה הסינית והכתבים העתיקים. את הידע העתיק הזה אנו משלבים עם טכנולוגיה חדישה וייחודית, שילוב זה מביא לתוצאות מהירות ואפקטיביות יותר.  הרפואה הסינית מטפלת ועוזרת בהרבה בעיות ונושאים רפואיים. 

אחד הנושאים בהם הרפואה הסינית ומרפאת הקיסר הצהוב מטפלים בהם זה טיפול פנים לשימור היופי ומתיחת פנים סינית.

הטיפול המודרני כולל דיקור במחטים סיניות מיוחדות למתיחת פנים והעלמת קמטים, המחקר מראה שמעצם הדיקור של הקמט אנחנו גורמים לגירוי רקמות העור ויצירת רקמה חדשה, טבעית אשר ממלאת את הקמט מתחת לפני העור. המחטים הסיניות אינן מכילות שום חומר וכל פעולת השיקום נעשית בתוך הגוף מהחומרים הטבעיים שהגוף יודע ליצר כדי לתקן את עצמו.

אותו מחקר מראה גם כן שעל ידי דיקור סיני של מחטים לקבוצות שרירים ספציפיות בפנים,
בצוואר וצידי העיניים בסוגי מחטים שעשויות מכסף ובתוספת גירוי חשמלי ניתן לחזק את רקמות השרירים
ולהיאבק בכוחות הגרוויטציה כך שתוצאת הדיקור היא הרמת שריריי הפנים חזרה לצורה המקורית כמו בשנים הצעירות שלנו.

לאחר מספר טיפולים ניתן לראות שיקום מלא של עור הפנים, מיצוק, מחיקת קמטוטים וקמטי הבעה.

העור מקבל ברק מיוחד ולזה אנחנו קוראים FACE REGUVINESION  או מתיחת פנים סינית.

על מנת לשמר את תוצאות הטיפול הסיני לאורך זמן ניתנת פורמולת צמחים מיוחדת שמתאימה לטיפולי האטת הזדקנות ושימור עור הפנים, אנחנו קוראים לה קוסמטיקה בלקיחה פנימית.

פורמולת צמחי המרפא הסיניים מגיעה בשני אופנים, הראשונה נקראת FOREVER WOMAN והיא מתאימה לשימוש למשתמש שמתחיל את הטיפול בשלב מאוחר יותר בסביבות גיל 40.

הפורמולה השנייה נקראת BEAUTIFUL והיא מתאימה לשימוש לקהל צעיר המעוניין לשמר ולמנוע את סימני הזדקנות עור הפנים, עוד לפני הופעתם.

 

 

 

טיפולי יופי לחזה והרמת החזה באופן טבעי

לרפואה הסינית בשיטת הקיסר הצהוב יש מה להגיד גם בנושא של טיפולי יופי לחזה והרמה והגדלה של החזה. על ידי דיקור מחטים סיניות בנקודות אקופונקטורה באזור החזה, אנחנו גורמים לגירוי רקמת השד, חיזוק השרירים כך שהתוצאה היא הרמה, מיצוק ומעט הגדלה של החזה. אצלנו בקיסר הצהוב אנחנו משלבים טכנולוגיה ייחודית אשר גורמת לאימון, חיזוק והגדלה של רקמת השד. הטכנולוגיה מבוססת על כוסות רוח גדולות מגודל החזה אשר משלבות חמצן וגלי רדיו כדי להשיג תוצאה מקסימאלית.

נכון שהטיפול הסיני לא מוסיף 375cc בצורת שתלים של סיליקון בחזה אבל הטיפול מחזיר את החזה לצורתו המקורית היפה ולתת לו עוד 20% הגדלה, זה מספק את המטופלת וגם את הרופא הסיני.

אז בפעם הבאה שאתן חושבות על ניתוח מתיחת פנים, הרמת עפעפיים, הגדלת חזה או מילוי קמטים, כדי לכן לחשוב על דרך הטיפול הטיבעית ולבחון את תוצאותיה.

מאמרים נוספים

טיפול טבעי לדיכאון

טיפול טבעי לדיכאון בשיטת הקיסר הצהוב  ישנן מספר סיבות רגשיות מדוע אדם יכול להגיע למצב של דיכאון, הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת במקרים

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד