כואב לי הראש ואתה רוצה לדקור אותי עכשיו?!

כמעט כולנו יודעים מה זה כאב ראש אבל אצל חלק ניכר מהאוכלוסייה כאבי הראש מופיעים בצורה חוזרת והם זקוקים לטיפול על מנת להגבר על התופעה המטרידה, שלרוב יכולה להוציא אותם מהדעת, ולשבש את מהלך כל היום

כאב ראש כרוני – דרכי טיפול

ישנם סוגים שונים של כאבי ראש: בצד מסוים של הראש או בכל הראש, בקדמתו או מעל העורף, כאב ראש עמום או כאב ראש משתק. ישנם כאבי ראש שמלווים אף בתופעות לוואי לא נעימות ומטרידות כמו: בחילות, הפרעות בראייה, חוסר פוקוס ועוד.

במידה וכאבי הראש חוזרים כל הזמן, מדובר על תופעה של כאב ראש כרוני. אנו, במרכז המומחים של "הקיסר הצהוב", פיתחנו פורמולה ייחודית בשם COMPAIN המיועדת לשיכוך כאבים.

 הפורמולה נבדקה מחקרית והוכחה כי מקלה על כאב ראש כרוני ומיגרנות, ובשימוש ממושך אף מונעת אותם. הפורמולה אינה מזיקה לכבד, כמו תרופות קונבנציונליות, ולכן בטוחה ואף מתאימה לשימוש ממושך ללא חשש. 

הפורמולה משמשת כתחליף טבעי לתרופות הקונבנציונליות שמוצעות בשוק, שמטפלות רק בסימפטומים ולכן אינן מבטיחות את מניעת הבעיה, שלא כמו בשימוש בפורמולה שלנו. 

הפורמולה פועלת למניעה של כאב ראש כרוני מכיוון שעיקר פעולתה מבוסס על הזרמת האנרגיה של הכבד, ועל ידי כך מביאה את הגוף למצב של איזון. 

איזון זה מתבטא בפעילות תקינה של הכבד ללא חסימות של לחץ ומתח, וכך זרימת הדם משתפרת, והכאבים נעלמים.

 

 

הטיפול בכאבי ראש כרוניים ברפואה הסינית

הרפואה הסינית התעסקה במשך שנים בחיפוש פתרונות ותרופות טבעיות לכאבים ומחלות מהם סובלים בני האדם. 

הידע שצבר התבסס על אלפי שנים של ניסיון והתבוננות במטופל ובטבע, הכל בכדי לפתח את השיטות הכי אפקטיביות ויעילות על מנת לעזור לו, בצורה טבעית, מבלי להוציא את הגוף והנפש מאיזון. אצלנו, במרכז המומחים של "הקיסר הצהוב", פיתחנו שיטות טיפול מיוחדות, שמבוססות על עיקרי הרפואה הסינית, על מנת להתמודד עם כאבי ראש כרוניים. 

כאבי ראש כרוניים, כאמור, יכולים להשבית את האדם הסובל מהם, לשעות ואף ולימים. לכן, חשוב להבין ממה נובעת הבעיה של כאבי ראש כרוניים, על מנת שלא יחזורו שוב. 

אנו, ב"הקיסר הצהוב", מטפלים בשיטות שונות ומגוונות בבעיה כמו כאבי ראש כרוניים, כמו למשל: על ידי דיקור סיני, שמפעיל נקודות אנרגיה מסוימות בגוף ועוזר לשפר את זרימת הדם או צמחי מרפא, שמותאמים אישית למטופל, בכדי לעזור ולמנוע את כאבי הראש הבאים. 

צוות המומחים של ה"קיסר הצהוב", יודע לאבחן כל מטופל באופן אישי ולהתאים לו את תהליך הריפוי בצורה אינדיווידואלית. כל זאת, בכדי שתוכלו לחזור אל שגרת חיים תקינה ובריאה ללא מכאובים.

 

רוצים להיפתר מכאבי הראש אחד ולתמיד? רוצים לעבור חיים שלמים ללא הפרעות וכאבים? צרו קשר עם מרפאת הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית, ואנו נשמח לעזור לכם ולהתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם על מנת לחיות את החיים ללא כאבים.

 

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד