כאבי מחזור

טיפול יעיל ומקצועי בבעיית תופעות קדם ויסתיות

סובלות ממגוון רחב של תופעות קדם ווסתיות?

מה נחשב לתופעות קדם ווסתיות?

תופעות קדם ווסתיות הן תופעות שכיחות בקרב הנשים ומתרחשות כמספר ימים לפני תחילת המחזור. מחקירת התחום לעומק עולה כי לא מעט בנות סובלות מהסימפטומים ולרוב מדובר בנשים בגיל 20-35. מה כוללות תופעות קדם ווסתיות? כאמור, כל אחת מתמודדת עם תקופת טרום המחזור באופן שונה אך ניתן לראות סימנים די זהים לכל אלו הסובלות מן התופעה: שלושת הסימפטומים העיקריים הינם מתח, דיכאון ועצבנות אך כמובן קיים עוד מגוון רחב של תופעות כגון: לחץ מוגבר, חרדה, אי יכולת לישון שינה רציפה ועמוקה ונדודי שינה, מצבי רוח משתנים, כאבי בטן, עצירות, נפיחות בשדיים, פצעים וכאבי שרירים.

כל אחת הסובלות מתופעות קדם ווסתיות מתמודדת עם המצב באופן שונה אך ישנן בחורות אשר תופעות אלו מאלצות אותן לעצור את שגרת היום יום למספר ימים רצופים לפני המחזור. בכדי להתמודד עם שלל תסמינים אלו, ישנן בנות אשר לוקחות כדורים כימיים.  מיותר לציין כי לקיחת כדורים ותרופות מדי חודש בחודשו עלול לגרום לנזק בריאותי בלתי הפיך. לכן, בכדי להתמודד טוב יותר עם הבעיה כדאי ורצוי לשקול מעבר לשיטות טיפול טבעיות.

טיפול טבעי במרפאת הקיסר הצהוב

מרכז הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית, מציעה לכלל הבנות הסובלות משלל תופעות קדם ווסתיות טיפול איכותי וייחודי המבוסס על שיטות טבעיות. מרפאת הקיסר הצהוב דוגלת בשיטת הטיפול הטבעית לשם שיפור קו הבריאות ואיכות החיים. השיטה הייחודית של המרפאה משלבת ידע סיני עתיק עם טכנולוגיות חדישות ומתקדמות. הטיפול מבוסס על דיקור סיני, טיפולי מגע שונים כמו רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא ועיסוי שמביאים להרגעה ושחרור מתחים ובנוסף פורמולות צמחי מרפא סינים ייחודים של המרכז שעוזרות לטפל ולהביא למצב של הפחתת כאבי מחזור, הרגעה ממצבי המתח, לחץ ועצבנות, שינה רגועה ורציפה ושחרור ממצבי הדיכאון והחרדה.

 

בנוסף לכל אלו, הטיפולים בקיסר הצהוב משולבים עם מכשור טכנולוגי מתקדם וכל זאת על מנת שתעברו את כל תקופת המחזור בצורה טובה, רגועה ושלווה. צוות המומחים של המרפאה מנוסה ומיומן בתחומו ויכול להציע מגוון רחב של טיפולים אשר יסייעו בלמנוע את התפרצות תסמיני הקדם הווסתית או לחילופין להקל על התופעות.

 

מעוניינות לשים סוף לכאבים הבלתי פוסקים לפני המחזור? זה הזמן לצור קשר עם מרפאת הקיסר הצהוב וליהנות מטיפולים טבעיים ויעילים כאחד. צוות הקיסר הצהוב יעניק טיפול מסור לכל מטופלת מתחילת התהליך ועד לסיומו. אז למה אתם מחכים?

 

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד