צמחיםם סינים להורדת כולסטרול

מדוע עודף כולסטרול מסוכן לבריאות

עודף כולסטרול ושומנים בדם יכולים להיווצר כתוצאה ממספר סיבות עודף כולסטרול ושומנים בדם יכולים לגרום להרבה בעיות רפואיות מסוכנות ולכן כשמתגלות רמות גבוהות של כולסטרול ושומנים בדם, חייבים לטפל הזה בהקדם

מהם הגורמים היוצרים עודף כולסטרול בדם

עודף כולסטרול בדם נקרא "היפרכולסטרולמיה" והוא נוצר ממספר סיבות. 30% מהכולסטרול מגיע כתוצאה מתזונה לקויה, אך 70% ממנו נוצר בגוף עצמו על ידי תאי הכבד. לרוב היווצרות של עודף כולסטרול ושומנים בדם, אינה גזירה משמיים וע"י נקיטת פעולת נגד מתאימה, ניתן לתקן את המצב ולהחזיר את הרמות הגבוהות לתקינות. הגורמים המביאים לעודף כולסטרול יכולים להיות:

  • תזונה לקויה- אכילה מופרזת של שומן מן החי, אוכל רווי בכולסטרול, עודף של סוכרים ופחמימות, עודף של ג'אנק פוד ומזון מעובד וחוסר של סיבים תזונתיים גורמים לעליה ברמות הכולסטרול והשומנים בדם.
  • עודף סטרס- עודף לחצים מנטליים ורגשיים בחיים שמתמשכים לאורך זמן גורמים להגברת הדרישה של כולסטרול בגוף כדי להמשיך ולייצר את הסטרואידים.
  • חסר ויטמין D- הכולסטרול הינו חומר המוצא לייצור ויטמין D וכאשר יש חסר של ויטמין זה הגוף מנסה לפצות על המחסור על ידי ייצור מוגבר של כולסטרול.
  • עודף משקל- כל עליה של 10% במשקל מעלה את רמות הכולסטרול והשומנים בדם בכ- 12 מ"ג.
  • תרופות- שימוש ממושך בתרופות רבות יכול לגרום לעליה ברמות הכולסטרול בדם.
  • גנטיקה- עודף כולסטרול בדם יכול לנבוע בגלל גנטיקה.
  • מחלות ובעיות בריאותיות שונות- ישנם בעיות רפואיות היכולות לגרום לעילה ברמות הכולסטרול כמו: סכרת סוג 2, תת פעילות של בלוטת התריס, מחלות כליות, חוסר איזון הורמונאלי ועוד..

 

כל אחד מהגורמים הנ"ל בנפרד, יכול לגרום למצב של עודף כולסטרול ושומנים בדם, ושילוש של מספר גורמים יכול להביא לרמות גבוהות מאוד של כולסטרול, מה שיכול לעלות את הסיכון לטרשת עורקים ומחלות אחרות. במצבים אלו חשוב לטפל כמה שיותר מהר על מנת לחזור לרמות תקינות של שומנים בדם. 

כיצד הרפואה הסינית מטפלת בנושא של עודף כולסטרול

הטיפול ברמות כולסטרול גבוהות בדם ברפואה הקונבנציונאלית זה על ידי מתן של תרופות ממשפחת הסטטינים. לתרופות אלו יש הרבה תופעות לוואי וסיכונים, ביחד עם שינויי תזונה. דרך אחרת לטפל בעודף כולסטרול זה בעזרת הרפואה הסינית. שיטות הריפוי והטיפול של הרפואה הסינית ערוכות להתמודד עם מצב של עודף כולסטרול ושומנים בדם. לפי תורת הרפואה הסינית, בעיה בריאותית הינה תוצאה של חוסר איזון בין כוחות מנוגדים ין ויאנג, וגם בשל הפרעה בזרימת האנרגיה. שיטות הטיפול של הרפואה הסינית נותנות מענה לבעיה באמצעות יצירת איזון בין הכוחות של ין ויאנג ובחידוש של הזרימה התקינה של צ'י.

במרפאת הקיסר הצהוב, מומחים לרפואה סינית מודרנית, פיתחו שיטה ייחודית לטיפול בעודף כולסטרול ושומנים בדם. הטיפול מתחיל בתשאול אישי ומעמיק ובדיקת התיק הרפואי על מנת לראות מה הגורמים לעליה בכולסטרול ומה המצב הפיזי, הרגשי והאנרגטי של הגוף.
לאחר מכן בונים תוכנית טיפול אישית לכל אחד בהתאם לאבחון. הטיפולים כוללים דיקור סיני, דיקור אוזניים, צמחי מרפא, טיפולי מגע, ייעוץ תזונה והמלצות לפעילות גופנית. השילוב של כל הטכניקות הללו בטיפול עוזר להוריד את רמות הכולסטרול בדם בצורה מהירה ויעילה.

Extra Low

לחברת הקיסר הצהוב יש פורמולה ייחודית מצמחי מרפא סינים אשר עוזרים להורדת רמות הכולסטרול והשומנים בדם שנקראת Extra Low. פורמולה זו מחזקת את מערכת העיכול, מעלה את קצב חילוף החומרים, מועילה לספיגה ופירוק מהיר יותר של המזון. Extra Low עוזרת לתהליכי דיאטה והרזיה והפחתת אחוזי השומן בגוף. פורמולת אקסטרה לאו מהווה מענה מושלם עבור מי שסובל מתופעה של עודף כולסטרול ושומנים בדם.

סובלים מרמות כולסטרול גבוהות בדם? לוקחים תרופות להורדת כולסטרול שגורמות לכם לתופעות לוואי? מחפשים דרך טבעית להורדת כולסטרול? אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרפאת הקיסר הצהוב ואחד מצוות המומחים שלנו ישמח לעזור לכם ולהתאים עבורכם את הטיפול הטוב ביותר בשבילכם.

 

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד