צמחי מרפא

פלאי הרפואה הסינית

מחלת הסרטן היא מחלה של העידן המודרני, הסטטיסטיקה למחלות קשות מראה שבממוצע כל אדם חמישי/שלישי חולה בסרטן כזה או אחר לאורך החיים. ישנם סוגים רבים של מחלות סרטניות ולכל מחלה אופי ושיטת טיפול ייחודית.

הרפואה המערבית מגדירה את מחלת הסרטן לפי 4 רמות (Stage). הרמה הראשונה מספרת שהמחלה או הגידול הסרטני נמצאים אך ורק ברמה מקומית או ברמת איבר ספציפית, לעומת זאת רמה 4 מספרת שמחלת הסרטן התפרצה כבר מנקודת ההתחלה והתפשטה למקומות ומערכות שונות בגוף.

הטיפול ברפואה מערבית במחלות סרטניות מובנה על ניתוחים אלקטיביים לכריתה של הרקמות הנגועות, טיפולים כימותרפיים על מנת לדכא ולהמית את תאי הסרטן בגוף והקרנות נקודתיות לאזורים בהם פגעה המחלה.

הרבה אנשים מפחדים מהמילה "סרטן" ורואים מחלה זו כמשהו סופני. אנו באים להראות במאמר זה שאפשר להילחם בסרטן ואף לנצח אותו ולרפא את הגוף. השילוב של הרפואה הקונבנציונלית והרפואה הסינית נותן כלי חזק ואפקטיבי להילחם בסרטן.

הרפואה הסינית היא בעלת ניסיון רב בטיפול במחלות אונקולוגיות, לפי הפילוסופיה הסינית אין הפרדה בין הגוף לנפש. לתודעה לרגש שלנו יש כוח והשפעה רבים על הריפוי שלנו ולכן חלק מאוד חשוב מהטיפול שלנו במרכז זה יצירת סביבה תומכת, רגועה ונינוחה וחיזוק המצב הרגשי של המטופל על מנת לעזור לו להתמודד עם המחלה ולהבריא.

הטיפול מתחיל בהבחנה מעמיקה ובדיקת התיק הרפואי המערבי של המטופל, לפי זה נקבעת תוכנית טיפולים אשר משתלבת ומתבצעת במקביל לטיפולים המערביים בכדי לתמוך באנרגיה, בויטליות ובמוטיבציה של המטופל בהתמודדות עם תופעות הלוואי של הטיפולים הקובנציונלים.

 

חלק בלתי נפרד מהטיפול זה דיקור במחטים סיניות ומתן צמחי מרפא סינים אשר יודעים לסייע למערכת החיסון להתגבר על המחלה וכמובן לעודד את הגוף לייצר רמות גבוהות של המוגלובין ומרכיבי דם אחרים. בנוסף אנו נותנים המלצות תזונתיות מותאמות אישית אשר עוזרות לניקוי הגוף וחיזוקו. הטיפול הסיני אינו פוגם או מחליש את הטיפול המערבי ולכן מומלץ לשלב בין שני הטיפולים כבר בתחילת הדרך.

ברפואה הסינית ממשיכים ומטפלים באותם חולים גם לאחר החלמתם על מנת למנוע חזרה וישנות של המחלה.

בנוסף במרכז הטיפולים של הקיסר הצהוב ניתן לקבל טיפול מניעתי למחלת הסרטן.

טיפול זה מחזק את הגוף והנפש ושומר אותנו בריאים.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד