מפסיקים לעשן אחת ולתמיד!

כמה פעמים אמרתם לעצמכם את המשפט "אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה" או שמעתם את היקרים לכם אומרים את המשפט הזה? מכירים את האנשים האלה שאומרים שהם לא מכורים אלא מעשנים כי הם פשוט אוהבים לעשן? תנו לנו לחדש לכם, אף אחד לא באמת אוהב לעשן... מיתוס: אני מעשן כי זה כיף לי...

העישון מביא את המעשן מעבר לכשלים הבריאותיים והקשיים התפקודיים, למצבים של חוסר יכולת בתפקוד בסיסי. תהליך זה לוקח זמן ואינו קורה מיד אבל אנו יכולים להבטיח לכם שהפעולה הזאת אינה נעימה לאף אחד: ההתעוררות בבוקר עם גוש מציק בגרון, השיעולים הבלתי פוסקים, קושי בהליכה של מטרים ספורים ברחוב אלה רק חלק קטן מהשפעות העישון על הגוף.

הקיסר הצהוב דוגל בהפסקת עישון בעזרת שיטות נעימות, ללא שכנוע וללא שינון מנטרות, אלא בדרכים טבעיות ואחרי שהמטופל הגיע להחלטה או למודעות בה הוא אמר לעצמו שהוא פשוט רוצה להפסיק לעשן.

מי שלא רוצה להפסיק לעולם לא יפסיק לעשן!

שיטת השכנוע עוד לא עזרה לאיש, בייחוד לא בתחום הפסקת עישון. להפך, שכנוע והפנוט בן אדם ומנטרות על כמה שהדבר פוגע ומזיק למעשן עצמו לסביבתו הוכחה כלא יעילה ואפילו מזיקה. ברוב המכריע של המקרים, אנשים מעשנים שעברו תהליכים אלו, לא רק שלא נגמלו מהעישון לאורך זמן  אלא חזרו לעשן בכמות גדולה יותר. המודעות וההבנה כי העישון מזיק לבריאות והרצון האמיתי להפסיק הוא השלב ההתחלתי האמיתי למצב של תהליך הגמילה מעישון.

לכן אנחנו בקיסר הצהוב מאמינים כי ניתן לטפל אך ורק במי שבאמת רוצה לעזור לעצמו ולהפסיק לעשן. קלישאה קלישאה – אבל הוכחה לא פעם כנכונה…

ללא היפנוזה ללא שכנוע- פשוט מפסיקים לעשן!

השיטה המנצחת שהוכחה פעם אחר פעם כשיטה אשר הצליחה לדכא את הצורך והרצון לעשן, היא שיטת הדיקור הסיני. הקושי הגדול בהפסקת העישון זה התופעות שמופיעות כיום לאחר ההפסקה והם אלו שמחלישות את ההחלטה והרצון של האנשים להפסיק לעשן וכאן מגיעה העזרה העיקרית של הרפואה הסינית. הטיפול הסיני מפחית ומעלים את הסימפטומים שמלווים את הפסקת העישון כמו: עצירות, חוסר שקט, שינה לא רגועה, עלייה בצורך לאכול ובמשקל, תחושת ריקנות, דיכאון ועוד.

הטיפולים במרפאת הקיסר הצהוב עוזרים לחזק את הרצון להפסיק לעשן, מטפלים בסימפטומים שמלווים להפסקת העישון, מחזקים את הגוף באופן כללי ואת מערכת הנשימה בפרט והכי חשוב מנקים את הרעלים שהצטברו בגוף ובריאות בעקבות שנים של עישון. במרפאת הקיסר הצהוב יש מכשור מיוחד המנקה רעלים מתוך הגוף דרך כפות הרגליים ובנוסף בקיסר הצהוב יש גם סאונה של  צמחי מרפא שמנקה רעלים מהעור. כל אלו יחד יעזרו לכם לעבור את התקופה של הפסקת העישון בצורה קלה, מהנה ומהירה

עישון מפריע לכם ואתם לא מצליחים להיגמל? רוצים לדעת איך מתבצעת הפסקת עישון בקיסר הצהוב? צוות המומחים של הקיסר הצהוב ישמח לעזור לכם וללוות אתכם לאורך כל תהליך הפסקת העישון. אז צרו קשר עוד היום.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד