האם האטת הזדקנות היא אפשרית? ומה זה אנטי אייג'ינג?

הסוד לחיים ארוכים בשיטת הקיסר הצהוב

מהרגע שהאדם נולד, עור גופו מנהל מערכת יחסים עם הסביבה, כשמטרתנו העיקרית היא לשמור על רקמת העור חלקה, צעירה וגמישה במשך השנים ככל שניתן. כדי לשמור על חזות כללית צעירה, הרפואה המערבית והרפואה הסינית מציעות שיטות טיפול שונות לתהליך של האטת הזדקנות.

שיטות הטיפול של הרפואה הסינית מתבססות על ידע שנרכש במשך אלפי שנים, אשר מוכיח את עצמו מחדש שוב ושוב. הסינים חיפשו את הסוד לחיי הנצח ולכן הרפואה הסינית טומנת בתוכה סודות רבים לאריכות ימים והאטת הזדקנות מה שנקרא המערב במילה אחת "אנטי אייג'ינג"

מהו תהליך של האטת הזדקנות

הליך הזדקנות העור מתחיל מהרגע שהעור "נולד" ונחשף לעולם ועם השנים ההזדקנות צוברת תאוצה. השפעת הסביבה על שינויים החלים בעור והזדקנותו, ניכרות היטב, כשקמטים יכולים להתחיל להופיע גם בגיל צעיר, מסיבות של חשיפה מוגברת לשמש ותורשה גנטית.

תפקידו של העור להוות מסננת בין פנים הגוף לבין החוץ. על מנת לשמור וליצור האטת הזדקנות, מומלץ לטפח כבר מגיל צעיר את עור הגוף, ולא רק את עור הפנים, המהווה את כרטיס הביקור שלנו בכל שלב בחיים.

הרפואה המערבית מציעה שיטות מגוונות שמטרתן ליצור האטת הזדקנות, בין אם באמצעות טיפולים קוסמטיים ותזונה מתאימה ובין אם ניתוחים פלסטיים.

הרפואה הסינית מציעה שיטות אנטי אייג'ינג כבר כ- 5000 שנה. הרצון להישאר צעירים לנצח קיים מהרגע שנוצרה האנושות.

 

האטת הזדקנות לפי הרפואה הסינית

תהליך של הזדקנות אינו רק נוגע להזדקנות העור, אלא להזדקנות כללית של הגוף. תהליכים כמו רפיון בשרירי הגוף, נפילת החזה אצל נשים, נשירת שיער אצל שני המינים ועיבוד החשק המיני. תהליך האטת ההזדקנות של הרפואה הסינית, המכונה אנטי אייג'ינג, מאפשר לשמור על עור צעיר ורענן במשך שנים ארוכות, כשבנוסף לזאת, הרפואה הסינית מציעה תהליכים נוספים של האטת הזדקנות העור והגוף וחיזוק האנרגיה של החיים.

ע"י תזונה נכונה, צמחי מרפא סינים ושמירה על אורח חיים שבו קיים איזון אנרגטי בין מערכות הגוף השונות, הרפואה הסינית מעניקה לאדם פתרונות יעילים לטיפול באחד הנושאים החשובים והמרכזיים בחייו, האטת הזדקנות וניסיון לשמור על חזות צעירה ורעננה, ככל שניתן. בנוסף, אחד הכלים העיקריים של הרפואה הסינית זה טיפול דיקור בעזרת מחטים סיניות, אשר משפרות את זרימת הדם והאנרגיה בגוף בכלל ובעור בפרט ועל ידי כך ניתן לעצור ולהחזיר את מחוגי הזמן.

במרכז הטיפולים של הקיסר הצהוב יש מחלקה מיוחדת של טיפולים באנטי אייג'ינג. במחלקה זו המטופלים מרגישים שהם חוזרים אחורה בזמן, הגוף שלהם מתחזק, מערכת החיסון שלהם עובדת בצורה טובה יותר, הם מתפקדים בצורה טובה יותר בחיי היום יום, עור הפנים שלהם קורן והם מרגישים אנרגטיים וחזקים, כאילו הם חזרו לגילאי העשרים שלהם.

 

הטיפולים במרפאת הקיסר הצהוב משלבים טכניקות של הרפואה הסינית כמו דיקור סיני, פורמולות צמחי מרפא ייחודיות של המרכז וטכניקות מגע ביחד עם מכשור טכנולוגי מתקדם של אינפרא אדום, אוזון, סאונות של צמחי מרפא, ניקוי רעלים דרך כפות הרגליים ואלקטרודות. הכול על מנת שתרגישו ותראו צעירים ובריאים.

למרכז הקיסר הצהוב יש מספר פורמולות מצמחי מרפא סינים אשר עוזרות ומטפלות באנטי אייג'ינג. הפורמולה העיקרית היא Beautiful.

 

 פורמולת BEAUTIFUL הינה פורמולה ייחודית אשר נועדה לשמור על היופי הקיים ולתמוך בתהליכי האטת הזדקנות. פורמולת ביוטיפול, מחזירה את הגמישות והברק הטבעי של העור, תורמת למניעת קמטים, ממצקת את עור הפנים. היא מתאימה לנשים ולגברים ומסייעת בטיפול בהאטת הזדקנות העור.

 

 לפרטים נוספים הנושא טיפולים להאטת הזדקנות ושימור היופי לפי שיטת הקיסר הצהוב ושימוש בפורמולות הצמחים של הקיסר הצהוב תוכלו לפנות אלינו למרפאה ואנחנו ניתן לכם ייעוץ אישי בנושא.

 

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד